فروشگاه خرما مضافتی صادراتی جیرفت

فروشگاه خرما مضافتی صادراتی جیرفت، با بهره گیری از بهترین محصول این شهر، عرضه کننده خرما درجه یک، به دو صورت کیلویی و بسته بندی می‌باشد. محصولات این واحد فروش، به مراکز مواد غذایی تمامی شهر ها ارسال شده و از آن جا در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد. خریداران این خرما، محدود به داخل کشور نبوده، بلکه بسیاری از کشور های دیگر نیز متقاضی آن هستند. صادرات این محصول، باعث رونق اقتصادی کشور ما شده است.

فروشگاه خرما مضافتی صادراتی جیرفت

ارزش غذایی خرما مضافتی صادراتی

ارزش غذایی خرما مضافتی صادراتی خرما مضافتی ارزش غذایی بالایی دارد به گونه ای که می‌توانید آن را به عنوان یک جایگزین مناسب برای میان وعده های مضر خود انتخاب کنید. هر 60 گرم خرما، حاوی 35 گرم کالری است، به همین خاطر شما با مصرف روزانه آن، تا ساعت ها احساس گرسنگی و ضعف نخواهید داشت. این محصول، می تواند به عنوان یک منبع انرژی برای بدن باشد. به همین خاطر به ورزشکاران و محصلین توصیه می شود که از مصرف آن غفلت نکنند.

یکی از مهمترین فواید آن، برای درمان یبوست است. هر دانه خرما، دارای حداقل 0.5 گرم فیبر بوده، به همین خاطر ملین است. فسفر و ویتامین د موجود در این خوراکی، سبب بهبود عملکرد مغز و در نتیجه تقویت حافظه می‌شود، همچنین برای آرامش مغز و اعصاب بسیار موثر می‌باشد. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز افسردگی، روزانه خرما مصرف کنید.  استفاده از آن برای کسانی که ناراحتی معده دارند هم بسیار مفید است زیرا ماده ای به نام نیترات در آن وجود دارد که ترشحات معده را تنظیم می کند و ساز و کار آن را بهبود می‌بخشد.

خرما دارای طبع گرمی است به همین دلیل مصرف آن، سبب گرم ماندن بدن می شود، لذا با خوردن آن در ایام سرد سال، در برابر سرما مقاومت بیشتری خواهید داشت. بنا به گفته پزشکان، همه افراد باید مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان مصرف کنند تا دچار کم خونی و امراض گوناگون نشوند. هر دانه خرما، غنی از آهن و آنتی اکسیدان بوده و باعث خونسازی در بدن می‌گردد.

قیمت خرما مضافتی درجه یک جیرفت

قیمت خرما مضافتی درجه یک جیرفت خوشبختانه قیمت خرما مضافتی درجه یک جیرفت، به گونه ای در بازار تنظیم شده است که همه افراد بتوانند از این محصول مقوی و لذیذ بهره مند شوند. نرخ روز آن، به عوامل متعددی بستگی دارد. شرایط آب و هوایی، میزان تقاضا، میزان تولید، مقدار صادرات، نحوه بسته بندی، هزینه انتقالات و نرخ محصولات رقیب از جمله مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن هستند.

لازم به ذکر است که بدانید از آن جا که خرما در دو نوع کیلویی و بسته بندی موجود است، نرخ این دو نوع با یکدیگر متفاوت است.