فروشگاه خرما پیارم جنوب با هسته

خرما پیارم جنوب ، از بهترین و خوشمزه ترین نژاد خرما می باشد که سالانه به کشورهای دیگر صادر می شود.

این خرما بیشتر در نواحی  جنوب ایران، خصوصا شهر هرمزگان، کشت و برداشت می شود.این خرما اوایل شهریور بدست می آید و به خرمای شکلاتی معروف است.

فروشگاه خرما پیارم جنوب با هسته

مشخصات اصلی خرما پیارم جنوب

مشخصات اصلی خرما پیارم جنوب پیارم در زبان محلی به معنی خرما می باشد.خرمای پیارم بهترین نوع خرما می باشد غیر از ایران در کشورهای دیگر سالانه متقاضی خرمای  پیارم می باشند.

خرمای پیارم بسیار خوش طعم و خوش رنگ، در رتبه خرمای درجه یک قرار دارد.خرمای پیارم سرشار از مواد معدنی ،آهن ،پتاسیم ، مواد پروتئینی ،مواد قندی می باشد به همین دلیل ارزش بالایی دارد ،قند موجود در خرمای پیارم مناسب برای افراد دیابتی می باشد گرچه افراط در خوردن خرما موجب چاقی می شود.

این خرما ،چون  نیمه خشک است ماندگاری بسیار بالایی دارد و همین خاصیت موجب صادر شدن محصول می شود و همچنین ارزش غذایی خرما بسیار بالاست، بمب انرژی و در بردارنده منیزیم ، فسفر ، آهن ، روی ،کلسیم ، منگنز و  کلیه مواد معدنی و ویتامین های مانند A و Cمی باشد.با مصرف خرما خود را از مکمل های شیمیایی بی نیاز کنید.

فیبر موجود در خرمای پیارم برای سیستم گوارش بسیار مفید می باشد و یبوست های مزمن را درمان می کند.اگر مقداری خرما را در آب جوش بگذاریم تا حسابی نرم شود و خوب مخلوط کنیم مرهمی مفید برای ریه و سینه خواهد بود.در زمان گذشته هسته خرما را بیرون می آوردند و گردو یا بادام جای هسته می گذاشتند که یک میان وعده خیلی مقوی و خوشمزه برای کودکان بود.

آخرین قیمت خرما پیارم بسته بندی

آخرین قیمت خرما پیارم بسته بندی برای اطلاع از قیمت خرمای پیارم کافیست به سایت اینترنتی معتبر و  نمایندگی های فروش  مراجعه کنید، در آنجا باغداران خرما وجود دارند که با شروع فصل برداشت خرما قیمت محصول را در سایت درج می کنند و شما می توانید به طور مستقیم با تولید کننده ها در تماس باشید تا براحتی بتوانید خرما پیارم بسته بندی را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

قیمت خرما پیارم با توجه به سایز خرما ،کیفیت خرما و نوع و شکل بسته بندی متغیر می باشد.با مراجعه با سایت های مختلف و مقایسه قیمت خرما می توان مناسب ترین خرما از لحاظ قیمت و کیفیت و بریدن دست واسطه گران خریداری کرد.

در بسیاری از سایت ها باغداران جمع شده اند و به صورت رقابتی خرماهای تولیدی خود را با بهترین قیمت هم به صورت بسته بندی هم به صورت فله ای به خریداران عرضه می کنند .کافی است قبل از خرید سایت های خرید و فروش را بررسی و مقایسه کنید.