فروشگاه خرما پیارم درجه یک در خوزستان

خرما پیارم درجه یک؛ یکی از ارزشمندترین خرماها از نظر اقتصادی است و از بازار بسیار خوبی در خارج از کشور برخوردار است. سالانه مقدار زیادی از این خرما به بسیاری از کشورها صادر می شود. نخل خرمای پیارم، پوستی نازک دارد که به میوه وصل شده است. دارای رنگ قهوه ای تیره یا مشکی است. پوست چروکیده ای دارد و از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار است.

به دلیل طرفدارن بالای این محصول، تولید کنندگان آن در ایران بسیارند و در شهرهای مختلف از جمله خوزستان می توان براحتی آن را تهیه کرد.

فروشگاه خرما پیارم درجه یک در خوزستان

زادگاه اصلی خرما پیارم درجه یک

زادگاه اصلی خرما پیارم درجه یک خرمای پیارم در شهر حاجی آباد استان هرمزگان کشت می شود. نخل خرمای پیارم نیز از گران ترین بخل ها در ایران است. در واقع به دلیل کیفیت خوب آن، خرمای صادراتی ویژه ای محسوب می شود که تاکنون توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کرده است.

 کسانی که یک بار این خرما را خورده اند، به دلیل طعم فوق العاده، ظاهر خوب و سایر خواص تغذیه ای آن، معمولاً مصرف کننده دائمی این خرما می شوند.

از طرفی هم روستاهای سرچاهان، جارار، داگاه، گچکام، گنج و … در شهر حاجی آباد مهم ترین نقطه تولیدی خرمای پیارم هستند.

 خرمای پیارم معمولاً در کارتن های بزرگی بسته بندی می شود و این بسته بندی معمولا در خود حاجی آباد به صورت سنتی رخ می هد. بهتر است این خرما را در محیط خنک و دور از رطوبت نگه دارید. 

ارزش غذایی خرما بسیار بالا است، به اینصورت که در 5 گرم خرما، مقدار 5 کیلو کالری وجود دارد، در حالی که در 2 گرم شکر، 2 کیلو کالری انرژی وجود دارد.

پس مقدار انرژی که بدن شما از خوردن خرما به دست می آورد، بسیار بیش تر از شکر است و این درحالیست که شکر بیش تر از خرما خاصیت چاق کنندگی دارد. 

از طرفی هم مقدار قابل توجهی فیبر در خرما وجود دارد. فیبر موجود در خرما برای هضم و تغذیه بسیار مناسب است. این خرما قند بالایی دارد که به متابولیسم بدن کمک می کند. این خرما از پروتئین و سایر مواد معدنی سرشار است و به دلیل تحمل زیاد به آب و شوری خاک، در منطقه وسیعی از باغات حاجی آباد هرمزگان کشت شده است.

پخش عمده خرما پیارم به صورت مستقیم

پخش عمده خرما پیارم به صورت مستقیم همانطور که گفته شد، پخش خرما پیارم بیش تر از همه در استان هرمزگان است و از آن به سایر نقاط کشور پخش می شود. اما صادرات آن در بسیاری از نقاط دنیا در حال اجرا است و طرفدارن بسیاری را به خود جذب کرده است.

از طرفی هم خرید خرما پیارم عمده بسیار اقتصادی تر است و می توان به اینصورت در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری هم دست یافت.