فروشگاه خرما پیارم صادراتی هرمزگان

یکی از بهترین خرما هایی که در کشورمان کشت شده و مورد استفاده قرار می گیرد، خرما پیارم است. خاستگاه اصلی این محصول شهرستان حاجی آباد هرمزگان می باشد. سایت اینترنتی ما به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده خرما پیارم صادراتی در ایران و سایر مناطق جهان است؛ گفتنی است این نوع خرما از نوع تجاری و درجه یک بوده و به سبب کیفیت بالای خود، توجه بازار های جهانی را به خود جلب نموده است.

فروشگاه خرما پیارم صادراتی هرمزگان

مشخصات خرما پیارم صادراتی هرمزگان

مشخصات خرما پیارم صادراتی هرمزگان خرما یکی از میوه های با ارزشی است که در ترکیب آن مقادیر فراوانی از پروتئین، مواد قندی، انواع ویتامین ها و مواد معدنی یافت می شود و به سبب ارزش های غذایی بالایی که دارد، همواره به عنوان یک منبع با ارزش غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.
خوشبختانه کشورمان ایران پتانسیل خوبی برای پرورش انواع این میوه دارا می باشد و یکی از بهترین نمونه های آن خرما پیارم است.

در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات خرما پیارم صادراتی هرمزگان اشاره می کنیم:

  • پوست این خرما بسیار نازک می باشد و به سبب اینکه به گوشت آن چسبیده است، ظاهری زیبا و جذاب را برای آن به وجود آورده است.
  • رنگ خرما پیارم تازه قهوه ای روشن است.
  • قند موجود در این نوع خرما از نوع فروکتوز بوده و می تواند به سرعت در بدن جذب شده شروع به انجام سوخت و ساز نماید.
  • طعم خرما پیارم بسیار عالی و دلچسب است و بهترین انتخاب به عنوان جایگزین برای قند و شکر به شمار می رود.

تولید کننده خرما پیارم صادراتی بسته بندی

تولید کننده خرما پیارم صادراتی بسته بندی خوشبختانه در استان هرمزگان افراد بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان تولید کننده خرما پیارم به فعالیت مشغول بوده و با استفاده از دانش و تجربه ای که در این زمینه دارند، اقدام به تولید و عرضه بهترین نوع این محصول نموده و آن را به بازار های داخلی و خارجی ارائه می نمایند.
شایان ذکر است که این خرما قدرت تحمل بسیار زیادی در برابر کم آبی دارد و حتی اگر آن را با آب شور نیز آبیاری نمایند، باز هم میوه ای شیرین و بسیار مغذی می دهد؛ همین استقامت بالا موجب شده است که سطح وسیعی از زمین ها و باغ های استان هرمزگان تحت کشت این نوع خرما قرار بگیرند.
برداشت خرما پیارم معمولاً از ابتدای ماه شهریور آغاز شده و تا پایان آبان ادامه دارد. پس از آن شرکت های عرضه کننده این محصول، اقدام به بسته بندی خرما پیارم نموده و آن را با قیمت تعیین شده در دسترس مصرف کنندگان و علاقمندان به این نوع خرما قرار می دهند.