فروشگاه عرضه خرما پیارم بدون هسته

خرما پیارم بدون هسته از مهمترین محصولات صادراتی خرمای کشور است که به صورت کاملا ارگانیک کشت می شود. در این فروشگاه انواع خرما پیارم و خرما مضافتی در بسته بندی های بسیار با کیفیت بالا و کاملا بهداشتی با حذف کامل واسطه ها با قیمت مقرون به صرفه ارائه می گردد.

فروشگاه عرضه خرما پیارم بدون هسته

تناسب طبع انواع خرما با مزاج های مختلف

تناسب طبع انواع خرما با مزاج های مختلف خرما دومین محصول باغی کشور است که در حجم های زیاد برداشت و به سایر کشورها نیز صادر می شود در بین محصولات متنوع خرما پیارم جزء با کیفیت ترین های موجود در بازار و بلکه در جهان است.

خرمای پیارم و مضافتی به‌ دلیل نحوه کشت خاصی که دارد جزء خرماهای بسیار خوش مزه و خوش خوراک و البته گران قیمت می باشد .

معمولاً در استان های مختلف پاجوش های خرما فسیل گفته می‌ شود، نحوه کاشت خرما توسط فسیل ها است که به تنه درخت مادر چسبیده است و کشاورزان با یک ابزار کاملا مخصوص با دقت بالا فسیل را جدا کرده و به یک گیاه جدید تبدیل می کنند.

به علت اینکه مناطق کشت خرمای پیارم خنک تر است در نتیجه فصل ثمردهی و برداشت این خرما نیز طولانی تر می باشد و زمان بیشتری احتیاج است تا خرما به طور کامل برسد.

معمولاً پس از کشت فسیل خرمای پیارم حدود ۱۰ سال زمان لازم دارد تا به ثمردهی برسد و این نشانه کیفیت بالای خرمای پیارم است.

مهم ترین مرحله برای تولید خرما پیارم اصل مرحله گرده افشانی در خرما است که باید به صورت تلقیح مصنوعی انجام شود، معمولاً چند خوشه از گل نر موردنظر را با گل ماده گرده افشانی می کند که این گرده افشانی باید با توجه به درجه حرارت و نوع خرما از اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت صورت بگیرد.

پس از خوشه بستن خرما باید تا زمان رسیدن کامل از آنها به خوبی مراقبت کرد تا در انتهای شهریور و اوایل مهر ماه فصل برداشت خرمای پیارم برسد.

عرضه بی واسطه خرما پیارم بدون هسته

عرضه بی واسطه خرما پیارم بدون هسته تولیدکننده خرما پیارم ارزان را فقط می توانید از طریق تولید کنندگان آن از دل نخلستان‌ ها تهیه کنید، برای این منظور می توانید به شکل مستقیم به مناطق کشت خرمای پیارم رفته و این خرما را به شکل مستقیم خریداری نمایید.

اما این مجموعه با داشتن ارتباطات مستقیم و مناسب با تولیدکنندگان خرما پیارم درجه یک هرمزگان و همچنین داشتن سیستم سورتینگ و بسته بندی کاملا حرفه‌ ای، این محصول را از دل نخلستان ها برای فروش ارائه می کند.

حذف کامل واسطه ها توسط این مجموعه سبب شده تا بهترین قیمت ممکن برای خرما پیارم ارائه گردد؛ پس بدون صرف وقت و هزینه های اضافی می توانید از طریق این مجموعه محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.