فروشگاه عرضه مستقیم خرما بم

فروشگاه عرضه مستقیم خرما بم با بالا ترین سطح کیفیت و سرشار از خالص ترین انرژی برای مصرف روزانه هر متقاضی در هر رده سنی آماده عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولاتش به بازار فروش و حتی درب منازلتان می باشد. خرما بم یکی از معروف ترین خرما های ایرانی و موجود در هر فصل سال در برند ما می باشد که نام دیگر آن مضافتی می باشد. خرما مضافتی محصول استان کرمان و شهرستان بم است اما به دلیل بازار پسندی و رتبه تجاری بالای آن تاجران آن را خرما بم طلقی می کنند.

برند ما با وجود انبار های سر پوشیده ی مناسب با دما های تعیین شده و مواظبت های خاص تمام ارقام خرما را در هر فصول سال  دارا می باشد و هیچ محدودیت فصلی برای موجود بودن یک نوع خرما ندارد. اگر چه همه ی خرما ها معمولا از اواخر تابستان زمان برداشتشان شروع می شود اما برخی خرما ها در برند های دیگر در یک فصل خاص تمام می شوند و تا سال آینده امکان دوباره شارژ کردن آن تقریبا غیر ممکن می شود.

خرما بم انواع مختلفی با کیفیت های مختلف دارد

  • خرما شیرین بم
  • خرما نسیم بم
  • خرما سیما بم
  • خرما بوستان بم
  • خرما ثمین بم

اگر مایل به خرید خرما بم در هر کیفیتی هستید می توانید با همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز  تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید چرا که برند ما با سباقه بالای ده سال به جرئت می تواند  آمادگی خود را در زمینه تامین نیاز مردم در هر نقطه از جهان اعلام کند. سلامتی خود و خانواده هایتان اساس حفظ سلامتی جامعه شماست از این رو تقاضا مندیم با قطع مصرف خوراکی های مضر و غیر طبیعی برای بدن خوراکی های مفید را جایگذین کرده و سلامت خودتان و در نهایت جامعه تان را تضمین کنید.