فروشگاه عمده خرما استعمران

فروشگاه عمده خرما استعمران درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی های روز دنیا و همچنین قیمت های مقرون به صرفه تعیین شده به صورت اینترنتی آغاز به تجارت و فروش کرده است . خرما استعمران یکی از محصولات ناب استان خوزستان است که غیر ممکن است با یک بار مصرف آن احساس لذت نکنید. در ادامه به معرفی همه انواع خرما ها خواهیم پرداخت. برای مثلا خرمای عجوه که به حروف لاتین این گونه نوشته می شود (Ajwa) از انواع خرما های نرم و خشک است و مزه ای بسیار شیرین دارد. این یکی از انواع خرما های شناخته شده است که در شهر مدینه منوره در عربستان کشت و برداشت می شود.

خرمای برهی

خرمای برهی (Barhi) نوعی خرمای درجه یک است که دارای عطر و طعمی قوی و رنگی زرد است. این خرما یکی از کوچک ترین انواع خرما ها است و بافتی تقریبا ترد دارد. این خرما از ماندگاری بالایی در انبار ها برخوردار است و اصالتا ریشه در مناطق کشور عراق دارد.

خرمای دیری

خرمای دیری (Dayri) عطر و طعمی فوق العاده شیرین و بافتی بسیار نرم دارد این نوع خرما که دیری نام دارد اندازه ای متوسط و البته بزرگ دارد . این خرما از گوشتی خیلی نرم با پوستی به رنگ قهوه ای تیره یا سیاه تشکیل شده است.

خواص خرما شامل موارد بسیار بی نهایتی است اما به بهبود یبوست، اختلالات روده، مشکلات قلبی، کم خونی، اختلال عملکرد جنسی، اسهال، سرطان شکم، و بسیاری شرایط دیگر اشاره می کنیم. کسانی که لاغر هستند مصرف خرما برای افزایش وزن آن ها بسیار گزینه خوبی محسوب می شود. این خوراکی که یک میوه کامل طلقی می شود سرشار از ویتامین های مختلف، انواع مواد معدنی و فیبر است. به علاوه خرما ها حاوی چربی، کلسیم، گوگرد، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس، و منیزیم هستند که همگی برای سلامت انسان مفید هستند.