فروشگاه مرکزی خرما پیارم باکیفیت

خرمای پیارم از مورد پسندترین خرماهای دنیاست که طرفداران زیادی داشته و تقاضا برای آن در دنیا بالا است. فروشگاه مرکزی خرما پیارم باکیفیت از مرغوب‌ترین خرمای تولید شده در کشور استفاده کرده و با بسته بندی های مناسب و با کیفیت، به مشتریان خود ارائه می‌نماید. این فروشگاه دارای شعبه اینترنتی نیز می‌باشد و محصولات آن در همین سایت اینترنتی عرضه شده است. لازم به ذکر است امکان خرید آنلاین برای سفارشات عمده و خرده این محصول فراهم گردیده است.

فروشگاه مرکزی خرما پیارم باکیفیت

زخم معده را با خرما درمان كنيد

زخم معده را با خرما درمان كنيد زخم معده یکی از مشکلاتی است که امروزه افراد زیادی را درگیر کرده و سن و سال نیز نمی‌شناسد. به دلیل استرس‌ها و فشار عصبی که سبک زندگی امروزی به مردم تحمیل کرده و مصرف زیاد فست فودها این بیماری در دنیا بسیار زیاد شده است. زخم معده معمولا نیاز به درمان دارویی داشته و اگر داروی مناسبی استفاده نشود انسان را دچار دردهای آزار دهنده‌ای می‌کند.

یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین داروها برای درمان بیماری زخم معده خرما است زیرا در این محصول مواد زیادی وجود دارد که برای سیستم گوارشی بدن مفید و کمک کننده است. یکی از این مواد منیزیم است. منیزیم یکی از ترکیباتی است که خاصیت ضد التهابی داشته و در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش مهمی دارد. در درمان زخم معده نیز خاصیت ضد التهابی منیزیم باعث می‌شود که درد و ورم ناشی از این بیماری تا حد زیادی کاهش یابد و التهاب بیماری فروکش کند.

همان طور که می‌دانید اگر زخم معده به مدت طولانی بدون درمان بماند و به آن بی توجهی شود به بیماری مهلک سرطان معده تبدیل می‌شود. خرما به دلیل خاصیت ضد سرطانی که دارد از بروز این مشکل جلوگیری کرده و رادیکال‌های آزاد را در این قسمت از بدن غیر فعال می‌کند. یکی از عواملی که باعث می‌شود دردهای زخم معده عود کرده و شدید شوند، رفلکس یا همان ترش کردن است. در طب سنتی یکی از بهترین درمان‌ها برای جلوگیری از ترش کردن مصرف خرما است.

مرکز صادرات خرما پیارم باکیفیت

مرکز صادرات خرما پیارم باکیفیت یکی از محصولات صادراتی کشور در زمینه تولید خرما و خشکبار، خرمای پیارم است که این محصول به دلیل کیفیت بالای آن چه به لحاظ طعم و چه از لحاظ ظاهری توجه مشتریان خارجی را به خود جلب نموده است.به دلیل استقبال روز افزون در کشورهای خارجی از این محصول، صادرات خرما در ایران بسیار پر رونق بوده و سود خوبی نصیب تجار می‌کند. قیمت خرما در ایران به دلیل نوسانات بازار ممکن است کمی متغیر باشد. اما فاکتورهایی مانند کیفیت خرما و نوع آن نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است.