فروشگاه مستقیم خرما بم

فروشگاه مستقیم خرما بم در خدمت شما است. فروشگاه عرضه خرما مضافتی(بم) آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی می باشد. خرما مضافتی محصول استان کرمان مخصوصا شهرستان بم است جزو خرماهای بسیار نرم و تر و لطیف است و همچنین از نوع حجیم ترین یعنی گوشتی ترین خرماهاست.جزو تیره نخل هاست.

یکی از مهم ترین و عمده ترین محصولات خرمای ایران، می توان خرما مضافتی زرد نام برد.رنگ این خرما بیش تر به بنفش تیره و سیاه میل دارد و دارای شهد و خوشمزگی بی نظیری است. خرما مضافتی به دلیل وجود انواع ویتامین ها و پتاسیم زیاد برای درمان اسهال مناسب است و نکته ای که راجع به این خرما مورد اهمیت است شستشوی تمیز آن است که به دلیل وجود شهد روی خرما چسبناک بوده و ممکن است هر گونه آلودگی را به خود جذب کرده باشد .

برداشت این محصول از سوی کارگران مرد، در سبد هایی که با برگ درخت خرما بافته شده، به صورت سنتی انجام می شود. هنگام جمع آوری این محصول به وسیله کامیون یا ماشین های باربری خرما مضافتی درجه یک را به سردخانه های موجود در شهر بم انتقال می دهند.
مشکلات عمده این مرحله:
گرانی هزینه های باربری
خرابی و ضایعات در هنگام انتقال محصول
بسته بندی نبودن
این نوع خرما حتما باید در یخچال نگهداری شود و شرایط نگهداری آن در دمای بین -۵ تا ۵ درجه سانتی گراد می باشد. خرما ها کاربرد های بسیار زیادی دارند و همچنین خواص بسیاری نیز دارند. به میوه نرسیده خرما:(خارَک) یا (خَرَک) گفته می شود خرماها از دوران باستان قدیم وجود داشته اند و قدمت دیرینه ای دارد که در قدیم توسط انسان ها کشت شده است.

نمایندگی ما با بهترین بسته بندی مطلوب و همچنین تمیزی خرما را در اولویت کار خود قرار داده است و آماده ارسال به سراسر ایران برای مشتریان می باشد گارانتی تضمینی به همراه دارد و سلامت مشتری را جزو هدف اصلی قرار داده است.