فروشگاه مستقیم خرما شاهانی

فروشگاه مستقیم خرما شاهانی درجه یک که جزو مرغوب ترین خرما های ایران می باشد هم اکنون به صورت غیر حضوری آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان محترم می باشد. خرما شاهانی ها یکی از بهترین خرما های ایرانی هستند با وجود رنگ روشنی که دارند هر متقاضی را به سمت خود می کشند . جالب است بدانید این خرما در تمام جهان شناخته شده و با همین ویژگی جالبی که دارد یعنی رنگ روشن مایل به زردش در تمام جهان جایگاه خوب خود را تعیین کرده است.

خرما شاهانی ها یکی از مجلسی ترین خرما ها در برگزاری مجالس شما خواهند بود و ما با آغوش باز پذیرای سفارش شما به این خرما خواهیم بود . لطفا اگر مایل به خرید این خرمای لذیذ ایرانی هستید هر چه سریع تر سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت بتوانیم آن را به دستتان برسانیم. خرما شاهانی میوه ای غنی است که محصول درخت نخل بوده و در آب هوای گرمسیر رشد می نماید.

نام های دیگر این خرما چه هستند

  1. شونی
  2. شاونی
  3. شاوی
  4. و خورک شانی

برداشت این خرما از اواسط شهریور ماه آغاز خواهد شد. خرما شاهانی یکی از فراوان ترین خرما های استان فارس است که طرفداران بسیار زیادی را برای خود اختصاص داده است.. مصرف این خرما هم نوع نرم آن و هم نوع خشک آن صورت می گیرد و مصرف آن تا امروز برای متقاضیان لذت بخش بوده است.خرما شاهانی در شهر های جیرفت و کهنوج و حاجی آباد و سراوان و طبس کشت شده است و در نهایت برداشت خواهد شد.

مصرف داخلی این خرما بسیار زیاد است و شکل ظاهری آن به صورت کشیده و نوک باریک است و بهترین نوع خرما شاهانی در نخلستان های جهرم تولید می شود که این خرما در این شهرستان جزو ارقام تر می باشد.

با تشکر از حسن نیت شما متقاضیان عزیز.