فروش آنلاین خرمای زاهدی

به اطلاع کلیه خریداران عزیز میرسانیم در این مرکز امکان فروش آنلاین انواع ارقام خرما از جمله خرمای زاهدی امکان پذیر می باشد.
خرمای زاهدی یکی از ارقام خرمای خشک در ایران می باشد که توانسته در داخل و خارج از کشور مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید. خرمای زاهدی که با نام خرمای قصب نیز شناخته می شود در مناطق مختلفی از کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر و استان فارس نیز برداشت می شود.
مرغوب ترین خرمای زاهدی برداشت شده در کشور مربوط به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان پشتکوه می باشد.

علت پرطرفدار بودن خرمای زاهدی را میدانید؟

خرمای زاهدی با توجه به رطوبت پایینی که دارد، مدت ماندگاری بسیار بالایی دارد و به راحتی ماه ها می توان آن را در دمای اتاق نگهداری کرد بدون آنکه نگران خراب شدن آن بشویم.
علاوه بر حمل و نقل کم هزینه و آسان این میوه، از خواص دارویی و درمانی خرمای خشک زاهدی نیز نمی توان غافل ماند.
خرمای خشک زاهدی در حدود دو برابر انواع خرماهای نوع تر دارای کالری و انرژی می باشد و مصرف روزانه چند عدد از این نوع خرما می تواند انرژی دوباره ای به بدن بدهد. خرمای خشک بسیار زود هضم می باشد و برای درمان کم خونی بسیار موثر می باشد.
یکی از مصارف خرمای خشک تهیه سرکه از این نوع خرما می باشد.
سرکه خرما تهیه شده از خرمای خشک زاهدی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. مردم بومی منطقه برای تهیه سرکه خرما معمولا از انواع خرمای ضایعاتی خشک و نیمه خشک استفاده میکنند چرا که معتقد هستند اگر رطوبت میوه خرما برای تهیه سرکه بالا باشد، سرکه ماندگاری کمتری پیدا میکند.
منبع: بازار خرما ایران