فروش بهترین خرمای خاصویی

فروش بهترین خرمای خاصویی بوشهر آغاز شد. جهت ثبت سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید.
خرمای خاصویی یکی از بهترین ارقام خرمای تولید شده در استان بوشهر می باشد .شهرستان جم در استان بوشهر زادگاه اصلی این رقم خرما می باشد. همچنین خرمای خاصویی در مناطق مختلفی از کشور از جمله استان فارس و استان خوزستان نیز پرورش می یابد از این رو با نام های مختلفی از جمله خرمای آلویی یا خرمای خاصه نیز شناخته می شود.

ویژگی و خواص خرمای خاصویی

خرمای خاصویی طعم فوق العاده ای دارد و بسیار لذیذ می باشد. از نظر ظاهری شبیه به آلو می باشد و به همین علت به خرمای آلویی نیز شهرت دارد. خرمای خاصویی از نمونه ارقام خرمای نوع تر به شمار می آید. این رقم خرما دارای رنگی متمایل به قهوه ای روشن می باشد.

خرمای خاصویی

خرمای خاصویی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که برخوردار است متاسفانه از ارزش تجاری و صادراتی بالایی برخوردار نمی باشد و حتی در بازارهای داخلی نیز کمتر کسی با این رقم خرما آشناست. شایان ذکر استان این رقم خرما به صورت فرآوری شده در صنایع مختلف دارای کاربردهای فراوانی می باشد و گفتنی ست از خرمای خاصویی مزمز برای تهیه انواع الکل خرما، سرکه خرما و شیره خرما استفاده می شود.
خرمای خاصویی همانند سایر ارقام خرما دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و سرشار از مواد معدنی، کربوهیدرات و انواع ویتامین ها می باشد. با توجه بیشتر و عرضه این محصول در بازارهای داخلی می توانیم از مزیت ها و خواص بی نظیر این رقم خرما استفاده نماییم.