فروش خرما مضافتی جیرفت صادراتی

خرما یک میوه کاملا خوراکی می باشد که دارای خاصیت های غذایی و دارویی بسیار می باشد،خرما از درخت نخل تولید می شود و دارای خواص غذایی و درمانی بسیاری است که می تواند به بهبود برخی بیماری ها کمک کند،در ایران انواع زیادی خرما وجود دارد که می توان از بهترین نوع آن ها به خرما  مضافتی جیرفت اشاره کرد.

فروش خرما مضافتی جیرفت صادراتی

مراحل سورت خرما مضافتی صادراتی

مراحل سورت خرما مضافتی صادراتی خرما مضافتی یکی از بهترین نوع خرما ها می باشد که محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد، خرما مضافتی انواع مختلفی دارد و در شهر کرمان تولید می شود، از انواع خرما مضافتی می توان به خرما مضافتی کرمان، خرما مضافتی جم، خرما مضافتی بوشهر و غیره اشاره کرد.

روش های بسته بندی خرما مضافتی به دلیل این که این خرما بسیار حساس می باشد بسیار مشکل است ولی به دلیل ساخت دستگاه های بسته بندی نوین این مشکل به خوبی حل شده است و این خرما ها در انواع مختلف بسته بندی می شوند.

خرما مضافتی کرمان طعمی بسیار خوشمزه و لذیذ دارد که همین دلیل باعث محبوبیت این نوع خرما شده است، خرما مضافتی از نظر و شکل با دیگر خرما ها متفاوت است و رنگ این خرما قهوه ایی روشن می باشد و پوسته خارجی این خرما به گوشته خرما چسبیده است، این خرما ظاهری متوسط دارد و جزو یکی از بهترین خرما های کشور می باشد که خواص دارویی بسیار زیادی دارد.

یکی از خواص این خرما ها تقویت سیستم ایمنی بدن است که می تواند باعث جلو گیری از ورود بعضی ویروس ها و میکروب ها و بیماری های ویروسی مانند سرما خوردگی می شود، هم چنین  این خرما دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیار مهمی است که می تواند تامین کننده خوبی برای نیاز های بدن باشد.

این خرما ها به دلیل داشتن قند های طبیعی و زیاد می توانند موجب تامین انرژی مورد نیاز بدن شوند، همچنین مغز نیاز زیادی به این مواد قندی موجود در خرما دارد. 

قیمت انواع خرما مضافتی جیرفت

قیمت انواع خرما مضافتی جیرفت قیمت خرما مضافتی به نوع بسته بندی و حجم بسته بندی بستگی دارد، شرکت های تولیدی زیادی هستند که با دستگاه های نوین توانسته اند این خرما ها را به صورت کاملا مناسب بسته بندی و با قیمتی مناسب به مشتریان و متقاضیان در بازار های داخلی و خارجی عرضه کنند.همچنین از آنجایی که انواع خرما مضافتی وجود دارد قیمت هر نوع خرما با خرما دیگر متفاوت است. همچنین هزینه حمل ونقل و بسته بندی بر روی قیمت این خرما های مضافتی تاثیر دارد، این خرما های مضافتی جزو محصولات صادراتی کشور ایران هستند.