فروش خرما مضافتی عمده به قیمت باورنکردنی

برای خرید انواع خرما مضافتی عمده به کدام مرکز مراجعه کنیم؟ خرما مضافتی از مواد خوراکی بسیار مقوی و مغذی است که در بسیاری از کشورهای جهان در حال مصرف است. خرما مضافتی به قیمت های متنوعی به فروش می‌رسد و براساس کیفیت این محصولات به مشتری عرضه می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا ویژگی های منحصر به فرد این ماده غذایی را به شما معرفی کنیم. 

فروش خرما مضافتی عمده به قیمت باورنکردنی

ارزش غذایی خرما مضافتی چیست؟

ارزش غذایی خرما مضافتی چیست؟

خرما مضافتی یا رطب یکی از خوشمزه ترین و باکیفیت ترین انواع خرماهای ایرانی است که به خرمای مجلسی نیز معروف است. این ماده غذایی با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و خواص بسیار مورد توجه افراد در کشورهای مختلف قرار گرفته است. خرمای مضافتی بافتی بسیار نرم و مجلسی دارد و در دهان به سرعت آب می‌شود. این نوع خرما در مناطق جنوبی کشور پرورش یافته و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. خرما مضافتی تیره رنگ است و معمولا قد کوتاه و تپل هستند. 

همانطور که می‌دانید، خواص خرما مضافتی از خواص بر کسی پوشیده نیست و افراد از ارزش غذایی بالای این ماده غذایی اطلاعات کم و کاملی دارند. خرما مضافتی حاوی منبع غنی از کلسیم، منیزیم، ویتامین ها، فسفر، سدیم، روی، مس، و منگنز است. همچنین، میزان پروتئین، کربوهیدارت و فیبر این ماده نیز از دیگر املاح معدنی موجود در این ماده غذایی است. در ادامه، با برخی از ویژگی های این محصول آشنا شوید:

  1. ضد سرطان و بهبود دهنده ضعف و خستگی
  2. انرژی زا 
  3. سلامت پوست، مو و ناخن
  4. بهبود عملکرد قلب
  5. رفع یبوست
  6. کاهش خطر سکته

خرما مضافتی از دسته بندی خرماهای صادراتی در دنیا هستند و در بسته بندی های جعبه ای در دسترس تمامی مشتریان قرار می‌گیرد. اگر به دنبال منبع غنی برای افزایش سطح انرژی بدن خود قبل از تمرین های ورزشی هستید، این ماده غذایی به خوبی به شما کمک خواهد کرد. قیمت خرما مضافتی بسته به حجم بسته بندی آن و همچنین منطقه پرورش آن مختلف است. 

خرما مضافتی قابل استفاده برای پذیرایی میهمان و سرو به همراه نوشیدنی های گرم مانند چای و دمنوش ها مناسب است. همچنین، امکان تهیه انواع دسر ها و شیرینی های سنتی ایرانی توسط این ماده غذایی امکان پذیر است. 

قیمت خرما مضافتی عمده صادراتی

قیمت خرما مضافتی عمده صادراتی

این مرکز عرضه کننده انواع خرما مضافتی با کیفیت های مختلف است. این نوع خرما در بسته بندی های 600 الی 900 گرمی در اختیار تمامی مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین، انواع خرما مضافتی صادراتی با بهترین کیفیت به صورت عمده و تک نیز از طریق این مجموعه قابل تهیه است. خرما های مضافتی با هسته و بدون هسته بسته بندی بهداشتی نیز توسط همین مجموعه به مصرف کنندگان ارائه می‌شود.

برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید آنها با واحد فروش در ارتباط باشید.