فروش خرما پیارم عمده با بهترین قیمت

خرما پیارم عمده از جمله میوه جات گرمسیری است که بسیار خوشمزه با خواص فراوانی بوده که در بازارهای داخلی و خارجی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد، فروش آن به صورت عمده با بهترین قیمت انجام می شود و با نمونه های درجه یک درشت و نرم بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

فروش خرما پیارم عمده با بهترین قیمت

مزایای تولید خرما پیارم در ایران

مزایای تولید خرما پیارم در ایران تولید انواع خرما پیارم دارای مزایا و ارزش اقتصادی و غذایی بالایی است و ارزش اقتصادی آن به دلیل محبوبیت و خرید و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی است، ارزش غذایی این خرما نیز به دلیل خواصی است که در آن وجود دارد. مانند:

  • خرما پیارم باعث سم زدایی کبد و بهبود سلامت آن می باشد و تب، سرما خوردگی و گلودرد را نیز درمان می کند‌.
  • دارای شاخص گلیسمی کمی و روی و منیزیم بالایی بوده و قند خون را تنظیم می کند و ویتامین آ موجود در آن نیز سلامت چشم را به همراه دارد.
  • آهن بالای خرما پیارم از کم خونی در زنان باردار پیشگیری نموده و تقویت کننده عضلات رحم و افزایش دهنده شیر مادر خواهد شد و باعث کاهش وزن خانم باردار بعد از زایمان می شود.
  • کلسیم و منیزیم آن نیز باعث رشد استخوان های کودک و نوزاد شده و از پوکی استخوان در بزرگسالان پیشگیری می کند و انگل روده را در کودک کاهش می دهد.
  • برای کبد مفید بوده و یرقان، زردی، تیفوئید، اسهال و یبوست را رفع می کند و تقویت کننده لثه در کودکان است و به دلیل داشتن فلائنوئید درمان کننده اختلالات جنسی می باشد.
  • کاهش دهنده زخم معده است و برای افراد مبتلا به بواسیر، هموروئید، فشار خون، بیماران قلبی، میگرن و لاغری مفرط مفید است و خاصیت ضد سرطانی، ضد آلرژی و ضد آلزایمری است.

خرید متنوع ترین انواع خرما پیارم عمده

خرید متنوع ترین انواع خرما پیارم عمده خرید خرما پیارم در انواع مختلف و به صورت عمده در بهترین نرخ انجام می شود و در بسته بندی های متنوع و در اوزان و اشکال مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این خرما از ارقام نیمه خشک و ریررس است که از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و براحتی می توان بدون نگرانی از فساد آن، محصول را وارد بازارهای داخلی و خارجی نمود.

خرما پیارم دارای رنگ قهوای تیره بوده و بیشتر در هرمزگان برداشت می شود و از فروکتوز بالایی نیز برخوردار می باشد و دارای پوست نازکی می باشد که به گوشت چسبیده است. همچنین از انرژی بالایی برخوردار بوده و برای ورزشکاران که فعالیت بدنی بالایی دارند و برای کسانی که فعالیت ذهنی زیادی دارند مناسب می باشد.