فروش عمده خرما کلوته بسته بندی

خرما یکی از میوه های پرخاصیت و پرمصرف‌ به شمار می آید که دارای انواع مختلفی است و یکی از پرفروش ترین آن خرما کلوته می باشد که متقاضیان زیادی دارد، این روز ها فروش عمده خرما کلوته بسته بندی به شیوه های گوناگون در سراسر کشور در حال انجام می باشد که توجه به کیفیت درجه یک و طعم و مزه عالی استقبال بسیار خوبی از خرید آن نشان داده می شود.

فروش عمده خرما کلوته بسته بندی

ارقام مهم خرما های موجود در ایران

ارقام مهم خرما های موجود در ایران خرماهای تولید شده در. کشور دارای گونه های مختلفی می باشند که هر کدام از آنها از لحاظ ویژگی های ظاهری و قیمت اندکی با هم متفاوت می باشند و از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرمای مضافتی که دارای اندازه ای درشت و رنگی تیره می باشد و یکی از خرماهای مرطوب محسوب می شود.
  • خرمای پبارم در دسته خرماهای نیمه خشک قرار می گیرد و دارای رنگی قهوه ای و طعمی شیرین است.
  • خرمای کلوته دارای بافتی نرم و بسیار خوشمزه است و نیمه مرطوب و پر شیره می باشد.
  • خرمای زاهدی یکی از بهترین خرماهای خشک است که از دوام و ماندگاری بسیار خوبی‌ برخوردار می باشد.
  • خرمای کبکاب یکی از فراوان ترین انواع خرما به شمار می‌آید و در اغلب مناطق جنوبی کشور تولید می شود.
  • خرمای ربی یکی از بهترین خرماهای تولید شده در استان سیستان و بلوچستان است که دارای اندازه‌ ای درشت و رنگی سیاه می باشد و طعم و مزه بی نظیری دارد.
  • خرمای خاصویی دارای اندازه ای ریز بوده و در دسته خرماهای تر قرار دارد که شیره بسیار زیادی دارد.

بازار فروش خرما کلوته بسته بندی

بازار فروش خرما کلوته بسته بندی در حال حاضر بازار خرما درجه1 کلوته بسته بندی با توجه به کیفیت عالی و خوشمزه بودن آن از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور است که اغلب‌ آنها این محصول را به صورت کلی و با پرداخت هزینه ای مطلوب تهیه می کنند، خریداران عمده انواع خرما معمولا شرکت های بازرگانی و … می باشند که با مراجعه مستقیم به تولید کننده ها و یا مراکز فروش معتبر این محصول را در حجم زیاد و با کمترین هزینه انتخاب و خریداری می نمایند و از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری می شود.

انواع‌ خرمای کلوته مرغوب بیشترین میزان تولید را در استان های کرمان و هرمزگان و .. دارد که این محصول در کارخانه های تولیدی به بهترین شکل تمیز و فرآوری می شود و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و مناسب در وزن های مختلف به صورت کیلویی و فله ای راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.