فروش مستقیم خرمای خاصویی

در این مرکز مرغوب ترین انواع خرما از جمله خرمای خاصویی به صورت مستقیم خرید و فروش می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
خرمای خاصویی یکی از مرغوب ترین انواع خرما در استان بوشهر و شهرستان جم می باشد. خرمای خاصویی یکی از ناشناخته ترین ارقام خرما در بازارهای داخلی می باشد. این رقم خرما از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد و در صورت تجاری سازی این محصول در کنار سایر ارقام خرمای ایرانی می تواند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نماید.

ویژگی های خرمای خاصویی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرمای خاصویی سایز ریز و ظاهر کروی آن می باشد. خرمای خاصویی ظاهری شبیه آلو دارد و به خرما آلویی نیز شهرت دارد.
این رقم خرما در مناطق مختلفی از کشور از جمله استان خوزستان و هرمزگان نیز پرورش می باشد. لازم به ذکر است مرغوب ترین انواع خرمای خاصویی مربوط به شهرستان جم می باشد.
آیا از شرایط نگهداری خرمای خاصویی اطلاعی دارید؟
خرمای خاصویی از نمونه ارقام خرمای نوع تر در کشور می باشد و دارای بافتی نرم و مرطوب می باشد و در صورتی که تمهیدات لازم جهت نگهداری و بسته بندی این رقم خرما صورت نگیرد شاهد فساد زود هنگام خرمای خاصویی خواهیم بود.
بهترین شرایط برای نگهداری خرمای خاصویی در منزل درمایی زیر ۵ درجه سانتی گراد می باشد.
با توجه به هزینه های بالای نگهداری خرمای خاصویی در سردخانه، برای حفظ و افزایش ماندگاری این رقم خرما، معمولا از روش خشک کردن خرما استفاده می شود. در این روش که معمولا به صورت سنتی انجام میگیرد با پایین آوردن رطوبت میوه، ماندگاری میوه خاصویی افزایش می یابد.
منبع: بازار خرما ایران