فروش مستقیم خرما مضافتی

فروش مستقیم خرما مضافتی درجه یک با کم ترین نرخ گزاری و بالا ترین کیفیت در بسته بندی های تعیین شده و دلخواه آماده عرضه مستقیم به بازار های جهانی می باشد . خرما مضافتی یکی از محصولات استان کرمان می باشد که رطوبت و گوشت بیش تری در مقایسه با دیگر ارقام خرما دارد همچنین فوق العاده متقاضیان بیش تری برای خود جلب کرده است دلیل این موضوع هم به طعم لذیذ و حالت شکلاتی که زیر دندان ها برای مصرف کننده دارد بر می گردد اگر چه قیمت این محصول هم فوق العاده کم و مقرون به صرفه است.

خرما مضافتی یکی از بارز ترین ویژگی هایش گوشتی بودن و حجم بزرگ بافت آن می باشد و همین دلیل سبب تمایز چشم گیر این خرما با دیگر ارقام خرما شده است اگر چه ساختار ذاتی خرما ها همگی از یک منشا واحد سر چشمه می گیرد اما طعم های متفاوت خرما یکی از دلایل انتخاب های متفاوت و مختلف برای متقاضیان می باشد. متقاضیان و طرفداران خرما مضافتی می توانند به راحتی با ما تماس بگیرند و سفارش خود را در هر مقیاسی چه خرده و چه عمده از ما خریداری کنند.

همچنین ما با نرخ های مقرون به صرفه و کم ترین سود برای خودمان این امکان را برای تمام قشر های ایرانی فراهم می کنیم که بتوانند این محصول فوق العاده را به قیمتی کم سفارش دهند. البته که برند ما با فروش اینترنتی محصولات خود را آماده عرضه به بازار می کند.

از بارز ترین مزیت های خرید از برند ما

  1. همه محصولات با تاییدیه وزارت بهداشت به بازار عرضه می شود.
  2. همه محصولات با نشان حلال به بیرون عرضه می شوند.
  3. بسته بندی محصولات کاملا تضمینی و محکم است.
  4. قیمت های فوق العاده پایینی داریم.
  5. و…

از این که با ما همراه هستید متشکریم سپاس از حسن نیت شما عزیزان.