قیمت امسال خرما پیارم حاجی اباد

خرما پیارم یکی از نوع های خرما می باشد و به دلیل ظاهر زیبا و طعم دلپذیری که دارد بسیار بازار پسند است و یک نوع خرمایی است که شهرت جهانی دارد و معمولا در شهر هرمزگان حاجی آباد کشت می شود و قیمت امسال خرما پیارم حاجی اباد با توجه به این که خرمای صادراتی محسوب می شود به عواملی مثل نرخ دلار در بازار بستگی دارد.

قیمت امسال خرما پیارم حاجی اباد

انواع بسته بندی خرما پیارم حاجی اباد

انواع بسته بندی خرما پیارم حاجی اباد خرما پیارم از نوع خوشمزه ترین خرما ها به حساب می آید که در مناطق گرمسیری کشت می شود و یکی از شهر های مهم برای تولید خرما پیارم شهر هرمزگان است؛ این خرما جز میوه نیمه خشک است که رطوبت کمی دارد و به خاطر این که پوسته و گوشته آن به هم وصل هستند ظاهر زیبایی به آن داده است و رنگ آن قهوه ای تیره است.

خرما پیارم دارای پروتئین و مواد معدنی و فیبر و مواد مغذی است که ارزش غذایی بالایی دارد و با توجه به این که دارای مواد قندی سالم و از نوع فروکتوز است، برای افرادی که دچار دیابت هستند نیز مفید است به شرطی که روزانه مقدار کمی در واحد کمی مصرف شود و همچنین به دلیل فیبر بالایی که دارد به دستگاه گوارش کمک زیادی می کند.

از آنجایی که ایران اولین تولید کننده خرما به حساب می آید و صادرات آن به تمام کشور ها انجام می شود بنابراین باید دارای بسته بندی باکیفیت و مقبول و بهداشتی باشد که هم بازار فروش بیشتری را به ارمغان بیاورد و هم کیفیت و راندمان محصول را بالا ببرد به طور کلی چند نوع بسته بندی خواهیم داشت:

  • بسته بندی برای مصرف کننده خانوار: در این روش خرما ها در وزن مشخص در داخل پلاستیک پلی اتیلن و یا ظروف پلاستیکی قرار گرفته می شود.
  • بسته بندی به صورت فله ای: در بسته های چوبی یا مقوایی و کارتونی تا وزن بیست کیلو.
  • بسته بندی برای صادرات: با استفاده از بازار هدف بسته بندی ها انجام می گیرد و با تمام استاندارد ها و دارای گواهی سلامت.

خرید خرما پیارم حاجی اباد ارزان

خرید خرما پیارم حاجی اباد ارزان با توجه به انواع بسته بندی خرما پیارم، اشخاص با توجه به نیاز خود؛ خرید برای مصارف منزل و خرید به صورت فله ای برای فروشگاه ها و کارخانجات مواد غذایی و غیره و یا برای صادرات به خرید خرما پیارم می پردازند.

خرما پیارم اصل مربوط به حاجی آباد هرمزگان می باشد که تولید کننده اصلی این نوع خرما می باشد و انواع خرما پیارم را تولید می کند و به مشتری ها با قیمت ارزان تری نسبت به بازار عرضه می کنند.