قیمت جدید خرما پیارم مرغوب

جهت استعلام قیمت جدید خرما پیارم مرغوب از طریق مراکز معتبر فروش این محصول اقدام کنید. خرما پیارم جزو یکی از خرما های بسیار مرغوب کشور بوده که در شهرستان حاجی آباد هرمزگان کشت می‌شود این خرما به دلیل طعم و مزه خاص و همچنین به دلیل ویژگی های ظاهری خاصی که دارد بسیار محبوب واقع شده است و جزو اقلام صادراتی نیز محسوب می‌شود. قیمت این محصول در وب سایت فروشگاهی ما بسیار عالی تر و متعادل تر بوده و به همین جهت افراد می توانند حجم عمده و زیاد آن را با قیمت کاملا متناسب خریداری نمایند.

قیمت جدید خرما پیارم مرغوب

آشنایی با جدول ارزش غذایی خرما

آشنایی با جدول ارزش غذایی خرما خرما یکی از میوه های بسیار پر کالری و پر انرژی می باشد که تمامی افراد می‌توانند به منظور تامین انرژی مورد نیاز برای فعالیت های روزانه خود از آن استفاده کنند در واقع ۱۰۰ گرم خرما پیارم دارای ۲۸۲ کیلوکالری می‌باشد و حدود ۷۵ گرم کربوهیدرات نیز دارد.

علاوه بر آن خرما حدود ۳ گرم پروتئین نیز دارد همچنین ۸ گرم فیبر نیز در ۱۰۰ گرم خرما موجود است و به همین جهت می‌گویند که خرما کاملاً سازگار با سیستم گوارش انسان می باشد. زیرا به دلیل درصد فیبر بالایی که دارد بسیار زود هضم بوده و برای انواع مشکلات گوارشی و تنبلی روده مفید واقع می‌شود.

همچنین خرما سرشار از انواع مواد معدنی چون پتاسیم کلسیم و منگنز می‌باشد به همین جهت کاملاً مناسب برای کودکان در سن رشد است. به جای اینکه به کودکان خود تنقلات مضر بدهید سعی کنید خرما را در سبد غذایی آنها بگنجانید. علاوه بر آن به دلیل اینکه قند موجود در خرما از نوع کاملاً طبیعی میباشد برای بیماران دیابتی اصلاً مضر نیست و می‌توانند در حد تعادل از آن استفاده کنند.

جهت خرید خرما حتما دقت کنید که محصول مورد نظر شما حتماً از نوع درجه یک می باشد به عنوان مثال خرما پیارم درجه یک ترین خرمای موجود در بازار کشور است که بسیار زود هضم بوده و طعم و مزه بسیار بی نظیری نیز دارد.

کارخانه خرما پیارم مرغوب

کارخانه خرما پیارم مرغوب ما به عنوان کارخانه خرما فله پیارم مرغوب مشغول به فعالیت در این زمینه هستیم و خرما چیده شده از نخل را به صورت مستقیم به کارخانه برده و پس از پروسه پاکسازی و بسته‌بندی آن را به بازار فروش عرضه می‌کنیم. اگر قصد خرید خرما با قیمت درب کارخانه را دارید بهتر است که این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای از طریق وب سایت ما خریداری نمایید. در واقع ما کیفیت محصولات خود را به صورت کامل تضمین کرده ایم و شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت بالا و تازگی محصول آن را خریداری کنید.