قیمت خرما ربی ایرانشهر

قیمت خرما ربی ایرانشهر را می توانید از مشاوران سایت خرما ایران بپرسید. و از قیمت دقیق و واقعی خرمای ربی اصل خبر دار شوید. عده ای از افراد سودجو با عرضه خرما های بی کیفیت و کهنه مبالغ زیادی را از مردم دریافت می کنند.اما ما در سایت خرما ایران خرما ربی اصل و با کیفیت رت با قیمت واقعی و به صورت مستقیم از کشت به مصرف شما عزیزان می رسانیم. یکی از ویژگی های خوب خرید و فروش خرما در سایت ما مستقیم بودن آن می باشد. ما به شما خرمای تازه و اصل ایرانشهر را به صورت تضمینی  عرضه می کنیم. و به دلیل حذف واسطه ها و دلالان شما هزینه کمتری را نسبت به بازار های غیر مستقیم پرداخت خواهید کرد.

قیمت خرما ربی ایرانشهر

خرما ربی ایرانهشر

قیمت خرما ربی ایرانشهر  بسته به حجم و اندازه بسته های آن متفاوت است. امکان خرید و فروش این خرما بصورت فله ای نیز وجود دارد. ایرانشهر یکی از مهم ترین کشت کنندگان خرما می باشد. این شهرستان یکی از شهرستان های خرما خیز سیستان و بلوچستان است.که  سالانه حدود ۵۰ هزار تن خرما کشت می کند. کشت اختصاصی این شهرستان بر روی خرما ربی می باشد.که یکی از مهم ترین فعالیت های کشاورزی در این شهرستان است.

خرما ربی یکی از خوش طعم ترین خرما های ایرانی است.که نیمه گوشتی و نیمه خشک است.دانه های این خرما دارای اندازه متوسط  بوده و هسته کوچیکی دارد.که به راحتی از گوشت آن جدا می شود.طعم خرما در مرحله کامل رسیده می باشد. و در مرحله خارک گس است.

قیمت خرما ربی ایرانشهر

در سایت خرما ایران خرما های با کیفیت زیادی عرضه می شوند.که هرکدام دارای طعم خوب و ویژگی های منحصربفرد می باشند.برخی از این  خرما ها عبارت اند از :

لطفا جهت نمایش اطلاعت هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.