قیمت خرما ربی صادراتی بلوچستان

خرما محصولی شیرین و خوش خوراک است که قرن هاست بر روی زمین کاشت و برداشت می شود، کشورمان ایران به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه و مطلوب همواره انواع خرما را با کیفیتی مثال زدنی به تولید می رساند.

خرما ربی صادراتی بلوچستان از جمله مرغوب ترین ارقام انواع رطب تولیدی در کشور است و این محصول همواره در کنار کیفیت عالی، از قیمت فروشی مناسب و ارزان نیز برخوردار است.

قیمت خرما ربی صادراتی بلوچستان

آماده سازی خرما ربی برای صادرات

آماده سازی خرما ربی برای صادرات خرما و رطب یکی از اقلام لوکس تولیدی_ صادراتی ایرانی هستند که در تمامی دنیا طرفداران بسیاری را جذب کرده اند.

ایران سالانه در عرصه تولید انواع خرما در رقم های متنوع فعال است و یکی از این ارقام کیفی که به عرصه صادرات وسیع نیز وارد  شده را با نام خرما ربی می شناسیم.

خرمای محبوب نام برده شده ظاهری کشیده و بلند دارد و به همان نسبت از هسته ایی کوچک برخوردار است.

محصول مربوطه از جمله خرماهای نیمه خشک ایران است و رنگی مایل به قهوه ای پر رنگ دارد.

یکی از ویژگی های متمایز خرمای ربی این است که می توانیم این رطب را مدت طولانی در محیط بیرون قرار دهیم و در این مدت محصول به دلیل دوری از پخچال و سردخانه دچار فساد و خرابی نمی شود.

صادرات خرما ربی به صورت بسته بندی شده انجام می شود و این بسته بندی ها در اندازه های مختلف از سوی کارخانجات تولیدی به دست شرکت های بازرگانی فعال در عرصه صادرات می رسند.

قبل از ارسال خرمای مذکور به کشور متقاضی باید شرایط و تدابیری اندیشیده و سپس اجرا شود و باید بگوییم که شرایط آماده سازی خرما ربی برای صادرات به این شکل است که در ابتدا محصول مطرح شده را با دستگاه های پیشرفته به خوبی شستشو می دهند و بدین شکل گرد و خاک و کثیفی را از روی آن رفع می کنند.

پس از شستشو خرما، آن را خشک می کنند تا به مرحله بعد ارسال کنند.

سومین مرحله آماده سازی خرما ربی صادراتی این است که آن را روغن بزنند و پس از آن محصول را به مرحله آخر ارجاع دهند؛ مرحله آخر آماده سازی، بسته بندی خرما در اندازه های گوناگون می باشد.

شرکت فروش خرما ربی صادراتی

شرکت فروش خرما ربی صادراتی فروش خرما ربی صادراتی درجه یک و اصل از جانب افراد گوناگون انجام می شود؛ اما برای تجربه خریدی عالی و ارزان بهتر است که از مراکز مرجع و معتبر کمک گرفته شود.

شرکت فروش این محصول از جمله برترین مرکز عرضه خرماهای صادراتی است که با بزرگ ترین تولید کنندگان خرمای بلوچستان در ارتباط بوده و از این رو فروشنده بدون واسطه کالا به مصرف کننده خارجی و صد البته داخلی است.

این شرکت برای فروش خرمای صادراتی رقم ربی از سیستم تجاری عمده استفاده کرده است تا بدین شکل شرایط رفاهی مصرف کننده را فراهم کند.