قیمت خرما مضافتی جیرفت صادراتی

خرما یکی از خوراکی های خوشمزه و شیرین است که در تمام فصول سال در بازار موجود می باشد. خرما دارای خواص درمانی می باشد به همین دلیل در طب سنتی به مصرف آن سفارش شده است. این محصول در جنوب کشورمان تولید می شود. خرما مضافتی جیرفت یکی از این محصولات است که مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد. شما برای قیمت خرما مضافتی جیرفت صادراتی می توانید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین ما قیمت این محصول را جویا شوید.

قیمت خرما مضافتی جیرفت صادراتی

5 ویژگی خرما مضافتی جیرفت

5 ویژگی خرما مضافتی جیرفت

این محصول دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد، به دلیل همین ویژگی ها است که در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. برداشت خرما مضافتی در فصل گرم تابستان می باشد. به دلیل خواص زیادی که این محصول دارد، آن را با دمای مناسب نگهداری می کنند تا در تمام فصول سال مصرف شود. خرما مضافتی جیرفت دارای ویژگی های خاص می باشد که به چند نمونه آن اشاره می کنیم: 

  • خرمای مضافتی دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد. پوست آن به راحتی گرفته می شود. به راحتی می توان آن را با آب سرد شستشو داد. دارای بافت نرم و خوشمزه ای است.
  • رطبی که وارد بازار می شود، دارای رنگ مشکی و مشکی مایل به تیره می باشد، چون مردم علاقه زیادی به این رنگ رطب دارند.
  • کمتر کسی پیدا می شود که با خوردن یک عدد رطب مشتاق به خرید یا خوردن آن نباشد.
  • این خرما به دلیل خوش مزگی و نوع رنگی که دارد به اسم رطب می شناسند.
  • این محصول در هر شرایط آب و هوایی قابل نگهداری می باشد، در واقع مدت زمان نگهداری آن طولانی می باشد و به دلیل مواد مغذی که دارا می باشد به عنوان غذای میان وعده استفاده می‌شود.

خرمای مضافتی جیرفت به دلیل ویژگی هایی که دارد، مشتریان بسیار زیادی در کشورمان دارند. خرما مضافتی بیشتر در روز های ماه مبارک رمضان استفاده می شود.

فروش خرما مضافتی جیرفت درجه یک

فروش خرما مضافتی جیرفت درجه یک

تولید کنندگان خرما مضافتی درجه یک برای فروش این نوع خرما می توانند، از روش های زیادی که در بازار وجود دارد، استفاده کنند. یکی از این روش ها فروش این نوع خرما در همان شهر جیرفت می باشد. که برای این نوع فروش از روش قدیمی  خرید و فروش در بازار استفاده می کنند. اما نخل داران جیرفتی می توانند برای فروش خرما مضافتی درجه یک از روش های بهتر و جدید تری نیز استفاده کنند. این تولیدکنندگان می توانند با استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین ما در زمان کمتری حجم زیادی از این نوع خرما را به فروش برسانند.