قیمت خرما مضافتی صادراتی در تهران

انواع خرما مضافتی صادراتی در تهران بسیار مرغوب می باشد و فروش عمده آن با قیمت مناسب و ارزان توسط این سایت امکان پذیر است. فروش عمده و بی واسطه خرما مضافتی صادراتی منجر فروش بیشتر با قیمت کمتر از بازار می شود. لازم به ذکر است بدانید با خرید عمده خرما مضافتی تهران می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، بهترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی را برای صادرات به سایر کشورها تهیه نمایید.

قیمت خرما مضافتی صادراتی در تهران

5 خصوصیت اصلی خرما مضافتی صادراتی

5 خصوصیت اصلی خرما مضافتی صادراتی بهترین و مرغوب ترین خرما مضافتی در شهرستان بم از استان کرمان به صورت عمده تولید می شود. از خصوصیات اصلی خرما مضافتی صادراتی می توان به موارد زیادی اشاره کرد که در ادامه به 5 مورد از مهم ترین آنها اشاره شده است:

  1. رنگ خرمای مضافتی صادراتی بنفش تیره متمایل به سیاه می باشد.
  2. خرما مضافتی معمولا به شکل رطب مصرف می شود و دارای شهد فراوان و گوشتدار است.
  3. خرمای مضافتی دارای میوه ای کشیده، درشت و به شکل بیضی است.
  4. هسته خرمای مضافتی به رنگ قهوه ای روشن متمایل به تیره و بدون بو است
  5.  خرمای مضافتی در گروه ارقام خرمای نرم قرار دارد.

این خرما بسیار خوش طعم و پرخاصیت است. به همین طرفداران زیادی در ایران و سایر کشورهای جهان دارد. 

شرکت فروش خرما مضافتی در تهران

شرکت فروش خرما مضافتی در تهران شرکت فروش خرما مضافتی این محصول صادراتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند. توجه داشته باشید کیفیت تولید این خرما ها بسیار بالاست و دارای طعم و خواص بی نظیری می باشند. شرکت خرما مضافتی منصفانه ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر گرفته است تا بتواند مشتریان بیشتری را مجذوب خود کند

قیمت این خرما مضافتی تهران با توجه به کیفیت بالایی که دارد ارزان و مقرون به صرفه می باشد. خریداران عمده می توانند با خرید عمده از سود بالایی برخوردار شوند و با کیفیت ترین و بهترین برندها را با قیمت بسیار مناسب و کمتر از بازار خریداری نمایند. 

همانطور که می دانید خرما مضافتی یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود و خواهان زیادی در سراسر کشور دارد. به همین دلیل تجارت خرما مضافتی سود بالایی به همراه دارد. این شرکت فروش با سال ها سابقه در زمینه صادرات خرما مضافتی مرغوب و درجه یک با قیمت مناسب، توانسته است مورد توجه خریداران زیادی در جهان قرار بگیرد. 

برای خرید انواع خرما مضافتی صادراتی تهران و همچنین اطلاع از جدیدترین قیمت آن می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان متخصص فعال در این شرکت بدست آورید. فقط کافیست از راه تماس تلفنی و یا اینترنتی اقدام کنید.