قیمت خرما مضافتی مرغوب در تهران

خرما یکی از میوه هایی است که قدمت چند هزار ساله دارد و از دیر باز تا به الان بسیار مورد مصرف و خرید و فروش قرار می گرفته است. خرما مضافتی تهران خوشمزه با طعم بسیار فوق العاده و خواص بسیار دارد و در مراسمات، سفره های افطار و نذری ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت خرما مضافتی مرغوب در تهران به کیفیت و تازگی و نوع بسته بندی آن بستگی دارد.

قیمت خرما مضافتی مرغوب در تهران

خصوصیاتی که خرما مضافتی ارگانیک دارد:

خصوصیاتی که خرما مضافتی ارگانیک دارد: خرما بیشتر در جنوب کشور و در آب و هوایی خشک و نیمه خشک رشد و پرورش می یابد. کشاورزان این محصول با به کار بردن کود های حیوانی محصولی بسیار طبیعی و ارگانیک تولید می کنند و هیچ گونه کود شیمیایی و سم کارخانه ای به کار نمی برند. با این کار به آلوده نشدن خاک های کشاورزی و هم به ارزش غذایی این میوه کمک شایانی می شود و مزه ای بسیار مطلوب و طبیعی دارد که باعث حساسیت و آلرژی در بدن نمی شود. این میوه به دلیل خاصیت گرم و تر بسیار برای بدن مفید می باشد و برای افراد کم خون و کم بنیه بسیار مفید و انرژی زا است.

خرمای ارگانیک به دلیل استفاده از کود های طبیعی برای رشد و نمو از مزه بسیار خوب و تازه ای برخوردار است و مانند خرما هایی که با کود شیمیایی پرورش می یابند بی مزه و بد طعم نیست و از مزه این محصول می توان فهمید که آیا ارگانیک هست یا خیر، چون بعضی محصولات به دلیل استفاده از کود و سم شیمیایی مزه آن عوض می شود و دیگر آن مزه مطلوب و اصلی را ندارد.

همچنین از خصوصیات دیگر خرمای مضافتی ارگانیک می توان سایز و رنگ آن اشاره کرد چون خرما هایی که با کود شیمیایی پرورش یافته باشند از اندازه طبیعی خارج هستند و رنگی تیره تر از خرمای ارگانیک دارند در حالی که خرمای ارگانیک اندازه ای مناسب دارد و رنگ آن قهوه ای نسبتا تیره است.

فروش عمده خرما مضافتی تهران

فروش عمده خرما مضافتی تهران تولید کنندگان این محصول با استفاده از بهترین کود های طبیعی و حیوانی سعی در تولید بهترین خرما برای مصرف عموم دارند تا بدین وسیله مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگهدارند و به طبع سود آوری خوبی نیز داشته باشند‌. کیفیت و مرغوبیت این محصول به حدی بالاست که کشور های منطقه دیگر نیز خواهان این خرما های مضافتی هستند. برای تهیه خرما مضافتی عمده در تهران باید به نمایندگی و مراکز فروش این محصول مراجعه کرد تا بهترین خرما مضافتی را انتخاب و تهیه نمود. فروش خرما مضافتی در فروشگاه های معتبر نیز انجام می گیرد.