قیمت خرما مضافتی 800 گرمی امسال

خرما مضافتی 800 گرمی از معروف ترین و بهترین خرماهای ایران است که از ارقام صادراتی به شمار می رود که در بسته بندی های شکیل و در اوزان مختلفی ارائه می شود، همچنین بسته به وزن و کیفیت قیمت های مختلفی دارد و ارقام درجه یک دارای میوه ای درشت، پرگوشت و نرم است که شیره دار بوده و نرخ بیشتری نیز دارد.

قیمت خرما مضافتی 800 گرمی امسال

مشخصات خرما مضافتی 800 گرمی بسته بندی

مشخصات خرما مضافتی 800 گرمی بسته بندی خرما مضافتی ۸۰۰ گرمی بسته بندی شده از ارقام ممتاز و صادراتی است که دارای کیفیت و طعم بسیار عالی می باشد، پوست نازک، بافت نرم و رطوبت ۱۵ تا ۴۰ درصد از خصوصیات آن می باشد و همچنین رنگ آن قرمز مایل به مشکی یا قهوه ای پررنگ یا مشکی بوده که بیشترین کشت و برداشت را در بم به خود اختصاص داده است.

خرما مضافتی به دلیل رطوبت نسبی که دارد در دمای مثبت ۵ تا منهای ۵ درجه نگهداری می شود که پوست براق و صاف آن براحتی قبل جدا شدن می باشد. لذا در حین خرید باید توجه نمود که هر چه این خرما دارای شیره و رطوبت بیشتری باشد کیفیت بالایی خواهد داشت و در نتیجه وزن آن نیز بالا می رود.

علاوه بر خرما مضافتی رطب آن نیز ارائه می شود که دارای قند کم و رطوبت بالاتری می باشد که در بسته های کارتنی یا سطل های پلاستیکی بسته بندی شده و در سرد خانه ها نگهداری می شود.  این خرما هر چه درشت تر باشد کیفیت بهتری دارد و همچنین دارای پتاسیم بالایی بوده و درمان کننده سریع اسهال می باشد.

فروش بهترین خرما مضافتی ایران

فروش بهترین خرما مضافتی ایران فروش خرما مضافتی ایران در کیفیت ممتاز نظر بسیاری را به خود جلب نموده است و بسته بندی های شکیل آن نیز با نیاز تمام مشتریان سازگاری دارد. خرما علاوه بر بازارهای داخلی به دیگر کشورها نیز صادرات می شود که نوع صادراتی دارای بسته بندی های شیک تری می باشد.

خرما مضافتی دارای طعم خوشمزه ای بوده که در ماه رمضان بیشترین استفاده را دارد و در مجالس و مراسمات متعددی نیز از آن استفاده می شود. همچنین علاوه بر مصارف خام خوری در تهیه انواع خوراکی ها مانند حلوا، نان سنتی، کیک، کلوچه، الکل صنعتی و شکلات و … نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خرما دارای طبع گرمی بوده و بسیار مغذی است به دلیل اینکه کیفیت خود را از دست ندهد باید در دمای مناسب و در جای خشک و خنک نگهداری شود و نمونه های مرطوب بیشتر مستعد فساد هستند، همچنین نگهداری استاندارد جهت محافظت از آن اهمیت بالایی دارد.