قیمت خرما پیارم حاجی اباد سال جاری

در حال حاضر قیمت خرما پیارم حاجی اباد در سال جاری بر اساس میزان کیفیت، ارگانیک و تازه بودن و نیز تنوع در بسته بندی تعیین و مشخص می گردد و از آنجا که این نوع خرما جز ارقام صادراتی است بنابراین تغییر قیمت ارز نیز نقش بسیار قابل ملاحظه ای در قیمت آن دارد البته باید گفت که نحوه عرضه و ‌تقاضا برای این محصول نیز حائز اهمیت است.

قیمت خرما پیارم حاجی اباد سال جاری

مشخصاتی که خرما پیارم حاجی اباد دارد:

مشخصاتی که خرما پیارم حاجی اباد دارد:

خرما پیارم حاجی اباد از ارقامی است که در برابر کمبود آب در مناطق جنوبی کشور و نیز شور بودن خاک آن مقاوم بوده و به همین دلیل در کیفیت و طعم بی نظیر آن نقش بسیار تاثیر گذاری داشته است.

این خرما جز خرما های نیمه خشک  بوده که ‌دارای خصوصیات عدیده ای هم چون رنگ ‌قهوه ای زیبا، گوشت و هسته به هم چسبیده، پوست نازک جدا از گوشت، شیره کم، طعم شیرین و مطلوب و غیره می باشد.

یکی دیگر از خصوصیات مشخص خرما پیارم قابل شست و شو بودن آن و حذف آلودگی های محیطی و کیفی از سطح آن می باشد که بعد از این فرآیند با دقت کافی در بسته های مشخص بسته بندی می گردند.

لازم به تذکر و یاد آوری است که‌ طعم این خرما را هیچ ‌کدام از ارقام دیگر ندارد که این ویژگی خود منجر به افزایش میزان تقاضای آن شده است.

تولید کنندگان خرما پیارم برای افزایش باردهی آن از انواع کود های حیوانی مصرف می کنند تا محصول تولید شده آنان از سموم و آفات شیمیایی که برای بدن و سلامت افراد مضر است کمتر برخوردار باشند که از آن به عنوان خرمای ارگانیک یاد می‌کنند.

ناگفته نماند که خرما پیارم به دلیل ظاهر زیبا و جذابش توانسته بازار های داخلی را به اختیار خود در آورد.

صادرات خرما پیارم به قیمت عمده

صادرات خرما پیارم به قیمت عمده

در حال حاضر صادرات خرما پیارم عمده از بنادر و گمرکات کشور با برترین تعرفه های گمرکی برای این محصول صورت می پذیرد که دارای کیفیت و بسته بندی مناسبی می باشد.

باید خاطر نشان کرد که تولید کنندگان و عرضه کنندگان  خرما پیارم صادراتی را به صورت عمده و مستقیم روانه کشور های متقاضی و معمولا همسایه می کنند تا با حذف دلالان راه را برای صادرات خرمایی ارزان تر و مقرون به صرفه تر به آن سوی مرز ها هموار سازند.

صادرات خرما پیارم بنا به درخواست تجار خارجی در بسته بندی مناسب و جذاب برای ارائه در بازار های مورد نظر بسته بندی و ارسال می گردد تا با ورود ارز به کشور در رشد و شکوفایی آن سهیم باشد.