قیمت خرما پیارم دمباز با هسته

خرما پیارم دمباز یکی از بهترین نوع خرما به شمار می رود که ارزش غذایی بالایی دارد، این خرما از مواد پروتئینی زیادی تشکیل شده و برداشت آن در اول شهریور صورت می گیرد.این خرما خوش طعم ترین خرمای صادراتی است که دارای کیفیت و درجه یک می باشد  این خرما ویژگی های بسیار خاصی دارد رنگ این خرما قهوه ای بسیار تیره است و بافت آن نیمه خشک است.

قیمت خرما پیارم دمباز با هسته

مشخصات خرما پیارم دمباز با هسته

مشخصات خرما پیارم دمباز با هسته خرما پیارم دمباز دارای گوشت و پوست به هم چسبیده است که ظاهر این خرما کشیده و پوست آن چروکیده است به سوخت و ساز سریع در بدن کمک می کند که مواد قندی و پروتئینی زیادی دارد.

این خرما بسیار خوش طعم است و به کشور های مختلفی صادر می شود و کیفیتی مناسب و درجه یک دارد قیمت مناسب و استثنایی دارد که این خرما ها ارزش بالایی دارد و از خرماهای تجارتی به شمار می رود،

در این خرماها چربی، پروتئین، گلوکز وجود دارد. این محصول یک منبع تغذیه ای با ارزش و سرشار از انرژی به شمار می رود.

خرما پیارم دمباز با کیفیت و قیمت عالی به فروش می رسد و جزو گرانترین خرما ها در ایران به شمار می رود.در تولید این خرماها از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود و این خرما به صورت کاملا طبیعی رشد می کند.خرما پیارم درجه یک از مرغوب ترین خرماهای صادراتی به شمار می رود. و بسته بندی های به روز و استاندارد دارد و با قیمت مناسب و عالی به فروش می رسد.

خرید خرما پیارم دمباز درجه یک

خرید خرما پیارم دمباز درجه یک خرید خرما پیارم دمباز درجه یک از نمایندگی های خرید امکان پذیر است.از نمونه خرماهایی که توانسته در بازارهای ایرانی مشتریان زیادی را به خود جلب کنند همین خرما پیارم دمباز درجه یک است،

خرید این محصول از بازارها به صورت عمده انجام می شود ،این خرما ها در بسته بندی و وزن های مختلفی جمع آوری می شوند.

خریداران می توانند این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه های اینترنتی با قیمت و کیفیتی مناسب تهیه نمایند.خرید این خرما در بسته بندی های ویژه انجام می شود. این نوع خرما تجاری و صادراتی است و با کیفیت بسیار عالی در بازار عرضه می شود. مراکز خرما پیارم دمباز بهترین و با کیفیت ترین انواع خرما صادراتی ایران را با قیمتی عالی و استثنایی به مشتریان سراسر کشور عرضه می کند. خرید این محصول مهم صادراتی در بسته بندی های مختلفی امکان پذیر است و در بسته بندی های به روز و استاندارد تولید و برای فروش به بازارهای تجاری و داخلی عرضه می شود.