قیمت خرما پیارم دمباز 500 گرمی

برای اطلاع از قیمت خرما پیارم دمباز 500 گرمی به فروشگاه های ما مراجعه نمایید. نرخ این محصول به گونه ای در نظر گرفته شده است که همه افراد با هر نوع وضعیت مالی بتوانند آن را خریداری کنند. قیمت این خرما بسته به عواملی همچون قیمت محصولات رقیب، میزان تولید و تقاضا، نرخ بسته بندی، میزان صادرات و هزینه انتقال آن متغیر است.

قیمت خرما پیارم دمباز 500 گرمی

بهترین برند خرما پیارم دمباز 500 گرمی

بهترین برند خرما پیارم دمباز 500 گرمی خرما پیارم دمباز یکی از مرغوب ترین خرما های تولید شده در ایران می‌باشد. این خرما در بسته های 500 گرمی در بازار موجود است که ما آن را به شما معرفی میکنیم.

این محصول در نواحی جنوبی کشور مانند دشتستان، شوش و دانیال، خوزستان و بوشهر به دست می‌آید.  هر سال بیش از 40 هزار تن از آن، در این مناطق برداشت می‌شود. از لحاظ ظاهر، تقریبا درشت بوده و هسته آن نیز بزرگ و کشیده می‌باشد.

رنگ برخی از انواع آن قهوه ای روشن و بعضی قهوه ای تیره است. این تفاوت رنگ به خاطر تفاوت بذر آن ها می‌باشد. این محصول، خوشمزه و آبدار است. پوست آن نرم و نازک بوده و رنگ هسته آن متمایل به زرد است. اندازه هر خرما، به طور میانگین 22 میلیمتر است.

طعم آن بسیار دلنشین بوده و بوی نا مطبوع نمی‌دهد. خوشبختانه قند آن طبیعی بوده و برای افراد مبتلا به قند خون، مصرف به اندازه آن،  مانعی ندارد. تحقیقات مهندسین صنایع غذایی در زمینه خواص آن نشان میدهد که جذب ویتامین E را به مقدار زیادی افزایش میدهند و در نتیجه روده  و کلیه ها را از آسیب های رادیکال آزاد محافظت میکند. مصرف به اندازه آن، باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش و سیستم ایمنی می‌شود. افرادی که دچار ضخم معده هستند و یا در هضم مواد غذایی مشکل دارند، بهتر است از این محصول در وعده غذایی خود مخصوصا صبحانه استفاده کنند.

اگر از ریزش مو رنج میبرید درمان آن را به این خوراکی بسپارید. این محصول حاوی پتاسیم و منگنز بوده، به همین خاطر موجب تقویت ریشه مو میشود. سرشار از گروه کربوهیدرات ها بوده، به همین دلیل برای سلامت معده و قلب مفید است. مصرف این محصول، موجب جلوگیری از ابتلا به فراموشی در پیری می‌شود.

فروش عمده انواع خرما پیارم دمباز

فروش عمده انواع خرما پیارم دمباز فروشگاه عرضه انواع خرما پیارم دمباز درجه یک در استان های کرمان، بم و خراسان جنوبی بیش از 26 سال است که اقدام به تهیه و توزیع بهترین خرما، به صورت عمده نموده است. این واحد، از مرغوب ترین و بهترین محصولات بهره میگیرد. این مجموعه محصولات خود را به سراسر کشور و همچنین بعضی از کشور های دیگر صادر می‌کند.

شما میتوانید با مراجعه به مرکز فروش خرما پیارم، به میزان نا محدودی از آن را با نازلترین قیمت خریداری کنید.