قیمت خرما پیارم صادراتی هرمزگان

امروزه یکی از بهترین مراکز کشت و برداشت خرما ارگانیک پیارم در استان هرمزگان می باشد که با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب در بازارهای جهانی عرضه می شوند که به عنوان عالی ترین خرمای صادراتی کشور محسوب شده و قیمت خرما پیارم هرمزگان بر اساس نوع کیفیت، نوع برند و نیز شرکت تولیدی آن، نوع بسته بندی، نحوه تولید و توزیع، کاهش قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن خرما متفاوت می باشد.

قیمت خرما پیارم صادراتی هرمزگان

توضیحاتی درباره خرما پیارم هرمزگان

توضیحاتی درباره خرما پیارم هرمزگان

استان هرمزگان یکی از بهترین استان های خرما خیز ایران محسوب می شود که یکی از انواع خرماهای تولید شده در این استان خرما پیارم بوده که دارای کیفیت بسیار عالی و در نوع خود بی نظیر و نیز از اهمیت فراوانی در سلامت بدن افراد برخوردار می باشد.

خرمای پیارم اصل در استان هرمزگان و در اکثر شهرهای ایران از رشد و نیز رونق تولیدی و اقتصادی زیادی برخوردار است که دارای شهرت جهانی و نیز دارای جنبه صادراتی بالا و نیز دارای سطح کیفی بالا در سایز و اندازه های مختلف و همچنین در تنوع رنگ و شکل ظاهری مناسب می باشند که خرما پیارم از نوع صادراتی در اندازه درشت و به رنگ مشکی بوده که از خواص و کاربردهای زیادی برخوردار است.

شایان ذکر است هر چه این نوع خرما دارای کیفیت بالاتری باشد بالطبع از قیمت بالاتری هم برخوردار خواهد بود و نیز هر چه رنگ خرما کم رنگ تر و سایز آن کوچک تر باشد به مراتب ارزان تر است که بسته به سلیقه و ذائقه افراد انتخاب  و خریداری می شوند.

خرما پیارم هرمزگان دارای انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان از قبیل: کلسیم، پتاسیم، آهن، فیبر، فسفر و دیگر املاح می باشد که دارای خواص آنتی اکسیدانی زیاد بوده و در سلامت بدن افراد و نیز درمان و پیشگیری انواع بیماری ها بسیار تأثیر گذار می باشد.

خرید خرما پیارم هرمزگان اصل

خرید خرما پیارم هرمزگان اصل

خرید خرما پیارم اصل و ارگانیک را می توان از طریق نمایندگی ها و مراکز عمده فروشی که در سراسر کشور هستند و نیز زیر نظر وزارت بهداشت و همچنین زیر نظر شرکت های تولیدی فعالیت دارند انجام داد که خرید به روش مستقیم و نیز با حذف واسطه به صورت کارتنی، فله ای و کیلویی بسته بندی شده انجام می گیرد که خرید به این روش یکی از روش های ارزان بودن محصول به شمار می آید که دارای مشتریان خاص خود می باشد.

از دیگر ویژگی های بارز این نوع خرما علاوه بر کیفیت بالای آن، دارای ماندگاری بالا و طعم دلپذیر و همچنین شکل ظاهری و شرایط نگهداری خرمای پیارم می باشد که سبب صادرات هر چه بیشتر و نیز افزایش تولیدات با کیفیت عالی و نیز رقابت بین برندها و شرکت های تولیدی خرما می باشد که کشورهای زیادی را در بر گرفته است.