قیمت خرما پیارم 400 گرمی دمباز

در حال حاضر قیمت خرما پیارم 400 گرمی با توجه به دمباز بودن آن از ارزش مناسب تر و منصفانه تری بهره مند است که عوامل متعددی در تعیین آن دخیل می باشند که شامل نوع بسته بندی، کیفیت، برند و غیره می باشد.

اغلب خرمایی که به صورت بسته بندی عرضه می گردد از وزن و قیمت مشخصی برخوردار است و این خود در میزان فروش و تقاضای آن تاثیر گذار می باشد.

قیمت خرما پیارم 400 گرمی دمباز

ویژگی خرما پیارم 400 گرمی دمباز

ویژگی خرما پیارم 400 گرمی دمباز

از آنجا که خرما پیارم از نمونه های صادراتی  و از با کیفیت ترین ارقام کشت شده در خاک شور مناطق جنوبی کشور محسوب می شود و دارای ویژگی های منحصر به فرد با ظاهری هم چون رنگ قهوه ای تیره و خوش رنگ و نیم خشک بودن، گوشت و هسته چسبیده به هم می باشد که به صورت کارتنی و در وزن 400 گرمی و در ردیف های منظم و سلفون کشی می باشد که از بازار پسندی بسیار خوبی بهره مند است.

باید خاطر نشان کرد که این خرما قابلیت شست و شوی مناسب و خشک شدن دوباره را دارد که این ویژگی منحصر به فرد خود یکی از دلایل محبوبیت و نیز صادرات ان در میان سایر کشور ها می باشد. البته به دلیل کشت این محصول در زمین های شور باعث طعم و شیرینی خاصی در این رقم خرما شده است که طعم آن زبان زد خاص و عام گردیده است.

در ضمن به دلیل خواص درمانی و غذایی  که سرشار از کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، ویتامین ها و غیره می باشد که تاثیر به سزایی در درمان کم خونی، آلزایمر، پوکی استخوان، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه و غیره دارد.

فروش خرما پیارم بسته بندی ارزان

فروش خرما پیارم بسته بندی ارزان

امروزه فروش خرما پیارم بسته بندی شده در بالا ترین سطح کیفیت و در قیمت ارزان و مناسب در مراکز عرضه و پخش آن صورت می پذیرد که اغلب این مراکز آن را به صورت عمده و بدون واسطه با روش حضوری و غیر حضوری به دست مشتریان خود می رسانند تا از محصولی ارزان تر و مقرون به صرفه تر برخوردار شوند. 

در ضمن این فروشندگان با ارائه تجربیات تخصصی و مشاوره های رایگان این اطمینان را به مشتریان خود می دهند که محصول خریداری شده توسط آنها از سلامت کامل و بهداشتی برخوردار است.

شایان ذکر است که خرما پیارم در انواع برند ها و کیفیت های ممتاز بسته بندی و روانه آن سوی مرز ها می شود تا با صادرات آن سود عمده ای نصیب کشور و گام مهمی در پیشرفت و رشد اقتصادی آن گردد.