قیمت خرما کلوته جیرفت سال 99

خرما کلوته جیرفت از خرما های عالی محسوب میشود که در بازار به فروش میروند و همچنین توسط کارخانه های تولیدی آن ها را به کشور های دیگر نیز صادر میکنند که به خرما کلوته صادراتی معروف است و طرفداران بسیاری دارند که برای سلامتی افراد بسیار مفید و عالی می باشد.

قیمت خرما کلوته جیرفت سال 99

خصوصیات خرما کلوته جیرفت

خصوصیات خرما کلوته جیرفت خرما کلوته جیرفت جز خرماهای مرطوب کشور می باشد که این خرما در نواحی جیرفت و روستاها و مناطق اطراف جیرفت در استان کرمان کشت میشود.

این میوه خرما در ابتدا به رنگ قرمز می باشد و از لحاظ شکل شباهت زیادی به خرمای مضافتی دارد و دارای کیفیت مناسب و تجاری می باشند که در آغاز ماه شهریور برداشت میکنند که بسیار درشت هم می باشند.

این خرما بخاطر کیفیت بالا و قیمن نسبتا مناسبی که دارد یکز از مهم ترین خرما های صادراتی ایران محسوب می شود و در بسته های گوناگون و به صورت فله در بازار عرضه میکنند.

در منطقه جیرفت کرمان نیز نخلستان های زیادی تحت کشت خرمای کلوته می باشند که از ارتفاع بلندی برخوردار هستند و همچنین این خرما به دلیل مزه جالبی که دارد توانسته به راحتی در بین مردمان جای باز کند و یک خرما خوشمزه و مناسب باشد.

اندازه این خرما بین دو تا چهار سانتی متر است و بسته های آن متفاوت می باشد چرا که این خرما در کیفیت های مختلف وجود دارد و جالب است که همه ی خرماها قیمت متفاوتی را به خود اختصاص می دهند.

فروش خرما کلوته صادراتی جیرفت

فروش خرما کلوته صادراتی جیرفت فروش خرما کلوته توسط شرکت های تولید خرما و کارخانه جات انجام میشود که آن ها را تولید و سپس به فروش میرسانند. خرید کلی خرما را نیز میتوانید به صورت های عمده و غیرعمده خریداری کنید.

ما با بررسی های انجام شده دانستیم که برای خرید و فروش خرمای کلوته نیاز به واسطه هایی همچون کارخانه ها یا فروشگاه های اینترنتی یا مغازه ها و  نیستیم بلکه میتوان از طریق آشنایان خود این خرماهای باغ نخل خود را تبلیغ کرد و به فروش رساند.

حتی به واسطه افرادی آشنا می توان به شهر ها و استان های مختلف از طریق بسته بندی های مختلف و از طریق پست آن ها را پست و برای مصرف کننده فرستاد که طرفداران زیادی نیز خواهد داشت خرما  کلوته جیرفت را به اغلب کشور های خواهان و به برخی از کشور های اروپایی صادر می گردد بیشترین تولیدات کشور ایران را رقم می زنند.

و کاملا بدون هیچ واسطه ایی می توان خرمای کلوته را به فروش رساند و از طریق آن کسب درآمد کرد.خرما کلوته درجه یک توسط تجار و بازرگانان به اغلب کشور های دنیا انجام می شود و در قیمت های متفاوت بستگی به نوع بسته بندی ها و کیلو گرم خرمایی که در بسته ها وجود دارد تفاوت دارد.