قیمت خرید جدیدترین خرما پیارم

قیمت خرید جدیدترین خرما پیارم موجود در برند ما با بهترین بسته بندی های روز دنیا آماده است با اعلام کم ترین نرخ تعیین شده به بازار های داخلی و خارجی عرضه شود. این خرما که جزو بر ترین خرما های شناخته شده در تمام جهان است در شرکت  ما به عالی ترین شیوه از مراحل گرد گیری ، شست و شو ، چینش و بسته بندی گذر می کتد و به عالی ترین قیمت ها آماده فروش می شود.

هر کسی برای حفظ سلامتی خود در این عصر از زندگی که کیفیت خوراک ها پایین آمده است و عملا هیچ خاصیتی برای بدن ندارند ملزم است خوراکی هایی که مستقیما از باغ ها و زمین ها به بازار عرضه می شوند را مصرف کنند چرا که در حال حاضر می توان گفت خرما جزو خوراکی هایی است که اگر به آن افزودنی های غیر حلال به عمد افزوده نشود یکی از سالم ترین و غنی ترین میوه هاست.

خرما پیارم به دلیل رطوبت کمی که دارد شرایط نگه داری خاصی را به تولید کننده می دهد حتی در دراز مدت و همچنین در هنگام بررسی ها نشان داده شده است از ارزش غذایی بسیار بالایی در مقایسه با دیگر ارقام خرما دارد برای مثال قند فوق العاده کمی دارد به همین دلیل است که بیماران دیابتی تنها مجاز به مصرف خرما پیارم هستند. کسانی هم که سابقه و یا زمینه ی ابتلا به دیابت را دارند برای جلوگیری از ابتلا شدن می توانند با خیال راحت از این خرما استفاده کنند.

ویژگی های ظاهری خرما پیارم

  • پوست چروکیده شکل و نازکی دارد
  • بافت فوق العاده لطیفی دارد
  • شکلی کشیده و باریک دارد
  • پوشت و گوشت جدا از هم هستند
  • و…

از این که همراه ما هستید و برند ما را برای خرید های خود انتخاب کردید متشکریم سپاس از حسن نیت شما عزیزان.