قیمت خرید خرده خرما مضافتی بسته بندی شده

قیمت خرید خرده خرما مضافتی بسته بندی شده  در سایت خرما ایران!

آیا از قیمت خرید خرده خرما مضافتی بسته بندی شده در سایت خرما ایران خبر دارید؟و می دانید که تمام قیمت ها در این سایت شکسته شده است.قیمت خرما مضافتی بم در این سایت با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد.و شما می توانید  با خرما های خوب و با کیفیت را با  بصورت عمده و خرده در بستع بندی های بسیار مرتب و بهداشتی وقیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید.شما همچنین می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت خرما مضافتی بم و سایر خرما ها با مشاور فروش خوب و مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرید خرده خرما مضافتی بسته بندی شده

خرما مضافتی جز خرما های بسیار خوش طعم و ارقام تر می باشد.این خرما دارای ارزش غذایی بسیار بالا و همچنین خواص بیشمار می باشد.

ویژگی های خرما مضافتی بم

  1. تازه
  2. سالم
  3. شیرین
  4. مرطوب
  5. شیره ای
  6. رنگ قهوه ای مایل به مشکی
  7. طعم و مزه عالی
  8. پوست نازک و صاف
  9. هسسته کوچک
  10. گوشتی

قیمت خرید خرده خرما مضافتی بسته بندی شده

این خرمای خوب و عالی و دیگر انواع خرما ها را می توانید بصورت عمده  و خرده و همچنین بسته بندی شده و فله ای از سایت خرما ایران خریداری نمایید.تمام محصولات اصل کشت شهر های داخلی  و گرمسیری می باشد. و در بهترین شرایط انبار  و نگهداری و حمل و نقل قرار دارد.سعی کنید همیشه روزانه یک الی دوعدد خرما در رژیم غذایی خود و اطرافیانتان قرار دهید .چر اکه بسیار سالم می باشد و سرشار از قند های گیاهی می باشد که صرف سوخت و ساز بدن می شود و باعث رفع ضعف و خستگی می گردد و بسیار انرژی زا است.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. کلوته جیرفت
  2. زاهدی بوشهر
  3. پیارم حاجی آباد
  4. ارگانیک مضافتی
  5. ربی ایرانشهر

جهت اطلاع  دقیق از قیمت ها با مشاور قرشو ما تماس بگیرید.

جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها روی نام آن ها کلیک نمایید.