قیمت خرید خرده خرما کلوته جیرفت

قیمت خرید خرده خرما کلوته جیرفت در بازار خرما را از طریق سایت خرما ایران بدانید. با توجه به روند گرانی محصولات قیمت خرما ها از جمله قیمت خرید خرده خرما کلوته یکی از سوالات متداول افراد می باشد. قیمت این محصول در سایت ما به شدت مناسب می باشد. خرما کلوته جیرفت نمونه ای از ارقام نیمه خشک تا تر می باشد. این خرما بسیار خوش طعم است و مزه وبی دارد. خرما کلوته نرم و نیمه گوشتی است.و مزه عالی دارد.

قیمت خرید خرده خرما

یکی از بهترین ارقام خرما کلوته می باشد.این میوه گرمسیری در تمام شهر های گرم و خرما خیز قابل کشت می باشد. اما مرکز عمده خرما کلوته شهرستان جیرفت واقع در کرمان می باشد.خرما هایی که در این شهرستان کشت می شود درجه یک هستند. و بصورت کاملا ارگانیک کشت می شوند. همانطور که می دانید محصولات ارگانیک از نظر سلامت بسیار عالی هستند. و دارای مواد ریز مغذی بسیار غنی می باشند.این محصولات بصورت کاملا طبیعی رشد کرده اند. و در رشد ان ها از هیچ کونه هورمون رشد و کود های تقویتی شیمیای استفاده نمی شود. به همبن دلیل مصرف ان ها علاوه بر این که هیچ گونه عوارضی ندارد. بسیار مفید است.

قیمت خرید خرما

دوعامل موثر در قیمت خرما به شرح زیر می باشند.

  • وزن
  • کیفیت

کیفیت مهم ترین عامل برای خرید خرما است. خرما در سه درجه کیفیتی یک و دو سه در بازار موجد می باشد. که به ترتیب قیمت ان ها با توجه به درجه بالا بیشتر می باشد. اما در سایت خرما ایران فقط خرما درجه یک به فروش می رسد. و بابت وعرضه این خرما خوب و تازه  با قیمت بسیار مناسب و مقرون  بصرفه ای در نظر گرفته می شود.

وزن هم نکته روشنی است.هر چه بسته های خرما بزرگتر باشد. قیمت ان ها نیز بیشتر می شود.شما می توانید جهت اطلاع بیشتر از قیمت خرید خرده خرما کلوته جیرفت با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید.ما در این سایت علاوه بر این خرما خوب و با کیفیت به شما انواع دیگری از خرما از جمله مضافتی و… را عرضه می نماییم.

شما می توانید جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.

قیمت خرید خرده خرما