قیمت خرید خرما مضافتی کیلویی

خرما مضافتی یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین خرما های تولید شده در کشور می باشد که به دو صورت بسته بندی و کیلویی در بازار به فروش می رسد. این رقم از خرما ارزش غذایی و اقتصادی بالایی دارد و جزء محصولات پرفروش بازار است. برای جویا شدن از قیمت خرید خرما مضافتی کیلویی می توانید به سایت اینترنتی حاضر مراجعه کنید.

قیمت خرید خرما مضافتی کیلویی

همه چیز درباره بسته بندی خرما 

همه چیز درباره بسته بندی خرما  خرما یکی از محصولاتی می باشد که به صورت بسته بندی و فله ای در بازار موجود است و مشتریان می توانند بنا به نیاز و سلیقه خود آن را تهیه کنند. البته خرما بسته بندی بهداشتی تر بوده و حمل و نقل آسان تری دارد به همین دلیل بازار فروش بسیار خوبی تجربه کرده است.

البته این موضوع را نیز باید بدانید که بسته بندی خرما به حفظ کیفیت و جلوگیری از خرابی آن کمک زیادی کرده است؛ در ضمن یک بسته بندی خوب باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه محصول را از لحاظ بهداشتی ، فیزیکی و شیمیایی حفظ کند، طرح و گرافیک بسته بندی آن هم خاص باشد. تا توجه مشتریان داخلی و مصرف کنندگان کشورهای دیگر را هم جلب کند.

خرما مضافتی از خرماهایی می باشد که بیشتر به صورت بسته بندی در بازار موجود است؛ این خرما پس از برداشت به شرکت های مخصوصی انتقال داده می شود و در آنجا با استفاده از دستگاه های سورت شستشو و جدا سازی می گردد. سپس در بسته بندی های مقوایی، پلاستیکی و … قرار گرفته و روانه بازار می گردد.

پخش عمده خرما مضافتی کیلویی

پخش عمده خرما مضافتی کیلویی خرما مضافتی از ارقام نرم و مرطوب خرما است، این محصول به شکل رطب برداشت می شود و از شیره فراوانی برخوردار است. همچنین این خرما خوشمزه اندازه ای درشت و گوشتی داشته و رنگ آن یکدست مشکی می باشد.

خرما مجلسی مضافتی در بسته بندی های بسیار شیک و متنوع قرار گرفته و از کیفیت بالایی برخوردار است. بیشترین میزان این رقم از خرما مربوط به استان کرمان می باشد که محصول به دست آمده در بازار بسیار شناخته شده می باشد.

خرمای مضافتی به علت رطوبتی که دارد اگر در دمای نا مناسب و بیش از حد گرم و سرد قرار گیرد کیفیت خود را از دست می دهد و تخریب می گردد. بهترین حالت برای نگهداری خرمای مضافتی در سردخانه می باشد. در منازل نیز باید در یخچال نگهداری گردد.

پخش و عرضه خرما مضافتی کیلویی و بسته بندی توسط مجموع ما با بهترین شکل انجام می گیرد، این شرکت یکی از گسترده ترین شرکت های فروش عمده خرما در داخل و خارج از کشور می باشد که با مراجعه به آن می توان به صورت مستقیم محصول خود را تهیه کرد.