قیمت عمده خرما ربی بلوچستان

در حال حاضر بلوچستان یکی از قطب های اصلی در تولید انواع خرماها در ایران دارای جنبه صادراتی و کیفیتی بالایی بوده که خرما ربی بلوچستان در نوع خود منحصر به فرد و از شهرت جهانی بالایی برخوردار می باشد.

این نوع محصول عمده دارای ارزش غذایی زیادی است که قیمت عمده آن بر پایه و اساس نوع کیفیت، نوع رنگ و شکل ظاهری و نیز شرایط آب و هوایی مناطق مختلف بسیار متفاوت بوده که افراد با توجه به ذائقه و سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری می کنند.

قیمت عمده خرما ربی بلوچستان

چرا خرما ربی بلوچستان پرطرفدار است؟

چرا خرما ربی بلوچستان پرطرفدار است؟

رقم خرمای ربی در مناطق مختلفی از ایران با توجه به شرایط  آب و هوایی تولید می شوند که از جمله این رقم می توان به رقم خرمای پیارم اشاره نمود که دارای رطوبت پایین و نیز گرم و خشک می باشد.

همچنین  این محصول عمده دارای ویژگی ها و مزایای زیادی از قبیل: طعمی بسیار دلچسب و منحصر به فرد دارد. رطب این خرما دارای رنگ متمایل به سبز و خرمای آن دارای رنگی مایل به سیاه و قهوه ای است که دارای مشتریان خاص خود می باشد.

خرما ربی بلوچستان به دلیل نوع کیفیت و نیز خواص زیادی که دارد از جمله خواص آنتی اکسیدانی و نیز غنی از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی فراوان از جمله: کلسیم، پتاسیم، فسفر، فیبر، آهن، روی، منگنز و دیگر املاح بوده که سبب شده طرفداران زیادی را در خود جذب نماید.

این رقم از خرماهای جنوبی دارای پوستی نازک و چسبیده به گوشت می باشد و از نظر ظاهری بسیار به خرمای پیارم شبیه بوده و به دلیل رطوبت پایین در بازار های داخلی و خارجی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

خرما ربی صادراتی: یکی دیگر از انواع خرمای ایران محسوب می شود که می توان گفت بومی استان سیستان و بلوچستان بوده و بسیار معروف و مشهور در نوع خود که یشترین میزان تولید این نمونه خرما در شهرستان های زابل، ایرانشهر، سراوان و چابهار از بهترین و مرغوب ترین نوع خرمای ربی می باشد که دو نوع خرمای ربی ایرانشهر و سراوان در زمره برترین های این رقم از خرما قرار دارند.

فروش عمده خرما ربی صادراتی

فروش عمده خرما ربی صادراتی

امروزه نمایندگی ها و مراکز عمده فروش انواع محصولات غذایی از جمله خرما در سراسر کشور فعالیت دارند که این مراکز از طرف شرکت های تولیدی معتبر جهت فروش خرما ربی با بهترین کیفیت و نیز ارزآوری زیاد برای کشور فعال هستند و سعی می کنند تا این ماده غذایی با ارزش را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش مستقیم و نیز بدون واسطه در اختیار مشتریان و بازاریان قرار دهند که دارای سود و منفعت زیاد برای فروشنده و نیز فروش به این طریق  برای خریدار مقرون به صرفه تر می باشد.