قیمت عمده خرما مضافتی درجه یک

خرما جزء خشکبار خوشمزه محسوب می شود. در مناطق گرمسیری رشد می کند. خرما دارای خواص فراوانی می باشد و همچنین انواع گوناگونی دارد. خرما مضافتی از بهترین نوع خرما می باشد که دارای درجه بندی است و هر کدام از آن ها دارای متقاضی مخصوص به خود می باشد. اگر به صورت عمده خریداری شود بسیار ارزانتر می شود. قیمت عمده خرما مضافتی درجه یک بسیار مقرون به صرفه است. شما می توانید از طریق سایت اطلاع یابید.

قیمت عمده خرما مضافتی درجه یک

7 ویژگی خرما مضافتی درجه یک

7 ویژگی خرما مضافتی درجه یک خرما مضافتی دارای ویژگی زیادی می باشد که در ادامه ی مطلب به ۷مورد آن اشاره می کنیم. از جمله:

  1. خرما مضافتی بسیار نرم است و بسیاری آن را رطب می نامند.
  2. این خرما رنگ مشکی دارد که بسیار منحصر به فرد می باشد این رنگ یکی از شاخص های خرما مضافتی است.
  3. دارای شیره زیادی است و یکی از عواملی است که موجب درجه بندی خرما شده است.
  4. خرما پوست نازک، براق و صافی دارد که به راحتی از گوشت خرما جدا می شود.
  5. دارای اندازه و حجم بزرگتری نسبت به دیگر خرمای موجود در بازار دارد.
  6. خرما مضافتی دارای طبع گرمی است که برای بسیاری از بیماری ها مفید است.
  7. خرما مضافتی به خرما صادراتی نیز شناخته می شود. این خرما در بازار جهانی نیز می درخشد  

خرما مضافتی کیفیت بالایی دارد و برای مصارف روزانه و همینطور برای مجالس از این نوع خرما استفاده می شود. این محصول به راحتی پوست کنده می شود و انعطاف پذیری بالایی دارد که برای شیر خرما و معجون مورد استفاده ی فراوان قرار می گیرد. خرما مضافتی طرفدادان زیادی دارد و می توان به جرئت اعلام کرد این خرما در جهان حرف اول را می زند. 

خواص این خرما بر همگان آشکار است ولی از مهمترین خاصیت آن برطرف کننده اسهال، کم خونی و همچنبن سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد. خرما برای افرادی که وقت ناهار خوردن را ندارند یک میان وعده مقوی می باشد. قند خرما طبیعی می باشد و دارای ارزش غذایی زیادی است.

مرکز خرید خرما مضافتی صادراتی

مرکز خرید خرما مضافتی صادراتی مرکز خرید خرما مضافتی صادراتی در شهر بم و شهرستان جیرفت بسیار زیاد است شما برای تهیه ی این محصول درجه یک، در سریعترین زمان می توانید از طریق سایت اقدام  کنید و این طلای ناب جنوب ایران را دریافت کنید. خرما بسیار انرژی بخش می باشد و مصرف روزانه این فرآورده  را به خانم های باردار، ورزشکاران، کودکان و نوجوانان و همچنین تمام بانوان و آقایان سالمند سرزمین ایران توصیه می کنم. خرما مضافتی باید همیشه در سبد کالایی باشد و از ویتامین های بی شمار آن همه دریافت کنند.