قیمت عمده خرما مضافتی سراوان

قیمت عمده خرما مضافتی سراوان با توجه به تغییرات نرخ ارز هر روز در نوسان می باشد اما به طور کلی بسته به کیفیت، محل خرید، هزینه های تولید، سود تولید کنندگان، سود دلالان و شرایط بازار متفاوت می باشد. خرمای مضافتی از بهترین و خوش طعم ترین خرما ها محسوب می شود که در بازار داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد.

قیمت عمده خرما مضافتی سراوان

بررسی اجمالی خرما مضافتی سراوان

بررسی اجمالی خرما مضافتی سراوان

خرما مضافتی سراوان از نظر کیفیت فوق العاده می باشد و دارای رنگ مشکی است اما با رنگ قهوه ای پر رنگ هم عرضه می شود اما ایده آل ترین رنگ آن مشکی است و به دلیل شیره فراوانی که دارد جزو خشکبار مصرف نمی شود، برای نگهداری این رقم باید آن را در دمای بین منفی 5 و مثبت 5 قرار دهیم.

علاوه بر طعم و کیفیت، خاصیت های فراوان این محصول باعث شده تولید، فروش و خرید آن روز به روز افزایش یابد به همین دلیل ما در این جا لازم می دانیم شما را با این خاصیت ها آشنا کنیم:

  • این رقم خرما طبع گرم و خشکی دارد و می تواند برای رفع خس سینه و سرفه فوق العاده باشد برای این منظور می توانید آن را با شیر یا آب بجوشانید و آب آن را میل بفرمائید.
  • برای تقویت کلیه می توان خود خرما یا شربت آن را میل کرد برای تهیه شربت می توانید آن را در آب بجوشانید و مصرف کنید.
  • برای درمان کمر درد و درد مفاصل بی نظیر می باشد.
  • برای رفع سنگ مثانه می توانید خرما را با شنبلیله ترکیب و نوشان جان کنید.
  • برای تقویت نیروی جنسی بی نظیر می باشد.
  • برای تعادل اعصاب مفید است علت این امر به دلیل وجود ویتامین ب در آن می باشد.
  • برای سر زنده نگاه داشتن سلول های عصبی بی نظیر می باشد چون منبع فسفر است.

خرید خرما مضافتی بسته بندی شده

خرید خرما مضافتی بسته بندی شده

خرید خرما مضافتی بسته بندی شده بازار داغ و پر رونقی دارد علت این امر به خاطر کیفیت، طعم و قیمت مناسب آن می باشد و این می تواند هر خریداری را مجذوب کند، علاوه بر این بسته بندی خرما مضافتی باعث شده تا مشتریان مطابق نیاز و بودجه خود بتوانند آن را تهیه کنند.

در هنگام خرید این محصول توجه کنید که رنگ مشکی تیره آن نشان دهنده مرغوب بودن بالای محصول می باشد البته رنگ قهوه ای تیره آن هم باکیفیت است ولی به اندازه رنگ مشکی آن نمی باشد و شما می توانید به راحتی با میزان شیره فراوانی که دارد کیفیت آن را تشخیص دهید و همین باعث شده بازار فروش خوبی داشته باشد و طرفداران زیادی پیدا کند.