قیمت فروش خرما مضافتی درجه یک

قیمت فروش خرما مضافتی درجه یک به فاکتور های متعددی وابسته است و همین موضوع باعث شده تا نتوان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد و قیمت خرما مضافتی همواره در حال نوسان باشد. از عوامل تأثیر گذار در قیمت این محصول می توان به نحوه تولید، میزان کیفیت، نوع بسته بندی، حجم خرید و نحوه فروش آن اشاره داشت که در میان این موارد روش فروش تأثیر قابل توجهی در قیمت تمام شده این محصول دارد.

قیمت فروش خرما مضافتی درجه یک

همه چیز درباره کاشت داشت برداشت خرما

همه چیز درباره کاشت داشت برداشت خرما تمامی مراحل کاشت خرما بدون استفاده از هیچ گونه کود های شیمیایی انجام می شود و این خرما کاملا ارگانیک و سالم در دسترس عموم قرار می گیرد. طبع خرما مضافتی گرم و خشک است و بافت درشتی دارد، بیضی شکل است و به صورت رطب و خرما مورد استفاده قرار می گیرد. این خرما در مرحله رطب قهوه ای است و بافتی نرم دارد. میزان شیرینی خرما مضافتی بسیار مطلوب است و با هر ذائقه ای همخوانی دارد.

خرما مضافتی ۱۸٪ رطوبت دارد و از خرما های نیمه خشک محسوب می شود، نگهداری این خرما بسیار آسان است و به شرط قرار گرفتن در دمای مناسب و به دور از نور خورشید ماندگاری بسیار بالایی دارد. وسعت تولید خرما در ایران زیاد است که موجب شده قیمت تمام شده آن مناسب باشد و بتوان با کم ترین هزینه این خرما را تهیه نمود.

خرما مضافتی بر گرفته از بهترین و مرغوب ترین نخلستان های خرما بوده و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار می شود، خرما مضافتی دارای پوستی نازک و رنگ قهوه ای تیره است و از این جهت برای پذیرایی از میهمانان و استفاده در مجالس بسیار مناسب است.

طعم این خرما بسیار شیرین و دلچسب است و میزان چسبندگی هسته آن به گوشته خرما بسیار کم است. امروزه صادرات خرما به صورت گسترده ای انجام می گیرد و سالانه میزان ارز زیادی از این طریق وارد کشور می شود.

فروشگاه عرضه خرما مضافتی درجه یک

فروشگاه عرضه خرما مضافتی درجه یک فروشگاه عرضه خرما مضافتی درجه یک همواره تلاش می کند تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار بدهد، به همین جهت به فروش محصولات خود به صورت مستقیم اقدام کرده است که موجب شده به علت حذف واسطه های میان تولید کننده و خریدار علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، قیمت تمام شده خرما مضافتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر باشد.

در حال حاضر عرضه کننده خرما فله ای، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند. با خرید اینترنتی این محصول مشتریان می توانند از مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، بهره بردن از مشاوره های رایگان مخصوص سایت، اطمینان از کیفیت خرما با بررسی نظرات خریداران قبلی و اعتبار سایت اشاره کرد.