قیمت فروش خرما کلوته شیراز

قیمت فروش خرما کلوته شیراز و هچنین تمام خرما های ایرانی در سایت خرما ایران و شرایط فروش آن ها را به راحتی و تنها با شماره گیری  از مشاوران فروش ما در همین سایت بپرسید؟

آیا شما به دنبال خرمای کلوته خوب و درجه یک با قیمت فروش مناسب و مقرون به صرفه می باشید.ما خرما کلوته شیراز را با بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان عرضه می نماییم.قیمت فروش خرما کلوته شیراز در سایت خرما ایران کاملا مناسب می باشد. سایت ما خرما کلوته شیراز را در تازه ترین حالت ممکن و بالاترین درجه بهداشتی از نظر بسته بندب و حمل و نقل و نگهداری به شما عزیزان عرضه می نماییم.

قیمت فروش خرما کلوته

 

ویژگی های  خرما کلوته شیراز

  1. رنگ قهوه ای متوسط
  2.  نیمه گوشتی(حدود ۷۵ درصد گوشتی است)
  3. شیرین و  تا حدی شیره ای
  4.  تقریبا مرطوب
  5. پوست آن براق می باشد
  6. خارک آن قهوه ای مایل  قرمز رنگ می باشد
  7. رطب آن قهوه ای می باشد.
  8. اندازه میوه درشت می باشد و کمی گرد و بیزی شکل است.خرما کلوته زیاد کشیده نیست.
  9. این خرما از نوع میان رس است و در اواخر شهریور وارد  بازار می شود

خرما کلوته از خرماهای خوب ایرانی می باشد.شیراز نیز جز بهترین کشت کنندگان خرما می باشد.خرما کلوته شیراز توسط سایت ما در سراسر ایران پخش و عرضه می شود.و می توانیم به جرات بگوییم قیمت فروش خرما کلوته شیراز در این سایت کاملا منصفانه بوده و شما حتما از خرید خود راضی خواهید بود.

خرما جز میوه های گرمسیری پر خاصیت می باشد.و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و املاح می باشد.و به تامین انرژی بدن بسیار کمک می کند.

 

قیمت فروش خرما کلوته

 

شما می توانید علاوه بر خرما کلوته شیراز از قیمت فروش خرما های دیگر که کشت استان های بم،سراوران،بوشهر،کرمان،اهرم و کهنوج و …می باشد مطلع  شوید ما محصولات خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه می نماییم.

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. زاهدی
  2. کلوته
  3. استعمران
  4. کبکاب
  5. پیارم
  6. مضافتی
  7. ربی جهرم
  8. پیارم کهنوج