قیمت فروش مستقیم خرما شاهانی

قیمت فروش مستقیم خرما شاهانی با بهترین کیفیت ، بهترین قیمت ، بهترین ویژگی های مثبت صادری و … در برند ما آماده عرضه مستقیم تمام محصولاتش برای شما خریداران محترم می باشد. خرما شاهانی محصول استان فارس و علل خصوص خاک خود شهر شیراز می باشد که در رابطه با مصرف داخلی و خارجی طبق آخرین آمار ها گفته شده است مصرف داخلی این خرما بیش تر از مصرف خارج از کشور آن است. اگر چه ما خود با سابه کاری بالای ده سالی که داریم ای موضوع برایمان روشن بود اما برای اعلام آماری دقیق تر به تحقیقات جهانی پرداختیم.

خرما شاهانی از نظر ظاهری فوق العاده جذاب و از نظر باطنی جزو خوشمزه ترین خرما ها قرار دارد و از آن به عنوان لذیذ ترین خوراک مخصوص پذیرایی ها استفاده می شود. اگر به مجالس بزرگ و مختلف در شهر های ایران رفته باشید متوجه خواهید شد که از خرما شاهانی در همه آن ها برای پذیرایی استفاده می کنند حتی برخی از خانواده هایی که مصرف مواد مصنوعی از جمله قند های همراه با چایی شان را قطع کرده اند خرما را جایگزین آن ها و برای دیگر تشریفاتشان به کار می برند.

خرما شاهانی در بسته بندی های مختلف در برند ما

  1. بسته بندی های ده کیلویی عمده و خرده
  2. بسته بندی های پنج کیلویی عمده و خرده
  3. بسته بندی های زیر پنج کیلو و حتی زیر یک کیلو برای مدارس به صورت عمده و خرده
  4. و میزان دلخواه هر مشتری

ما هم از نظر روش بسته بندی و هم از نظر میزان آن ها با متقاضیان به گفت و گو می پردازیم تا دقیقا آن محصولی را تولید کنیم که باب میل مشتریان است. از این که با ما همراه هستید و تصمیم دارید اعتماد خود را به ما بسپارید بسیار ممنون و قدر دان شما هستیم.