قیمت مستقیم خرما پیارم

قیمت مستقیم خرما پیارم درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی ها و شیک ترین خرما ها به منظور سالم بودن و مرغوبیت در خدمت شما متقاضیان محترم می باشد.خرما پیارم ممکن است برای هر یک از شما متقاضیان آشنا به نظر برسد بله درست حدس زدید خرما پیارم همان عروس خرما های ایرانی طلقی می شود. این خرما به دلیل کم یاب بودن و محدودیت منطقه کشت جزو پر طرفدار ترین خرما ها قرار گرفته است. همچنین ارزش غذایی این خرما یکی دیگر از مزیت های برجسته و عاملی برای محبوبیت این خرما شده است.

استان هرمزگان در جنوب ایران تنها منطقه ایست که غنی ترین خرما پیارم را کشت و تولید می کند. از این رو اگر شاهد کشت و برداشت خرما پیارم در استان های مجاور شدید بدانید که تنها دلیل این موضوع تامین نیاز هنگفت و زیاد مردم و متقاضیان از سراسر جهان است در غیر این صورت تنها استان هرمزگان خواستگاه اصلی این خرما می باشد. عروس خرما لذت عجیبی در هنگام مصرف به مشتریان داده است به طوری که بسیاری از آنان نیز گفته اند که لذت هیچ خرمایی به اندازه ی خرما پیارم دلنشین نیست.

انرژی موجود در ساختار این خرما که به مشتریان می دهد فوق العاده زیاد است از این رو کافیست  در طول روز سه الی چهار عدد و یا بیش تر از آن را مصرف کرده تا نیاز کامل یک روز بدنتان را به املاح معدنی و ویتامینی و انرژی تامین کنید.

هدف از راه اندازی کسب و کار ما

  1. تامین نیاز مردم به خرما در ایران و خارج از کشور نیز
  2. ترویج فرهنگ مصرف خوراکی های طبیعی و قطع مصرف شیرینی های مضر
  3. جلب رضایت قلبی مشتری از نظر قیمت و کیفیت
  4. پایان خرید های با قیمت بالا
  5. و…

برای خرید از محصولات ما با شماره های درج شده و لینک های درج شده تماس بگیرید.