مرجع‌ پخش خرما کلوته بسته بندی

خرما کلوته بسته بندی شده یکی از بهترین ارقام خرما تولید شده در جنوب کشور است که صادرات آن به صورت بسته بندی شده به کشور های مختلفی در حال انجام می باشد. در مرجع پخش انواع خرما، این محصولات در بسته بندی های کارتونی معرفی می گردد که در واقع بهترین نوع بسته بندی برای محافظت از کیفیت این نوع کالاها می باشد. بسته بندی های کارتونی خرما کلوته از نظر حجم و وزن با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

مرجع‌ پخش خرما کلوته بسته بندی

بهترین نوع خرما کدام است؟

بهترین نوع خرما کدام است؟

شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ های علاقه‌مندان به مصرف خرما این است که چه تفاوتی بین خرماها وجود دارد در واقع بهترین‌ خرما کدام است و کدام یک از این محصولات ارزش غذایی بیشتری به خود اختصاص می‌دهند؟ در راستای پاسخ به این سوال می توان گفت تنوع خرما تولید شده در ایران و حتی در کل جهان بسیار زیاد است و این محصولات در ۴۰۰ نمونه معرفی می‌شوند که اغلب مردم در حدود ۳۰ تا ۴۰ نمونه این محصولات را می‌شناسند و مصرف کرده‌اند.

خرما ها از نظر ارزش غذایی و خواص و فواید که برای سلامتی بدن انسان ها به ارمغان می آورند، دارای تفاوت های بسیار جزئی می باشند. اما از نظر شکل ظاهری، نحوه بسته بندی زمان برداشت و مکان برداشت با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند.

از بهترین و پرفروشترین خرماهای موجود در بازار تجاری ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرما کلوته
  • خرما مضافتی
  • خرما ربی
  • خرما کبکاب

هر یک از این محصولات از شکل ظاهری متفاوتی برخوردار هستند. در میان انواع خرما، خرما کلوته بسته بندی شده در بازارهای تجاری معرفی می شود که این نوع محصولات معمولا از رنگ سیاه و قهوه ای برخوردار هستند و در گروه خرماهای با رطوبت کمتر معرفی می‌ شوند.

مزه شیرین و میزان قند مناسب این نوع خرما ها جزو مشخصات بارز آنها به حساب می‌ آید. زمان برداشت خرما کلوته در واقع اواسط مردادماه است و به عنوان زودرس ترین خرماها به بازار معرفی می گردد.

توزیع‌ کنندگان خرما کلوته بسته بندی

توزیع‌ کنندگان خرما کلوته بسته بندی

مرجع‌فروش خرما صادراتی، بهترین مرکز برای تهیه این محصولات در نمونه های متفاوت و در بسته بندی های متنوع است. توزیع‌کنندگان خرما بسته‌بندی این محصولات را در نمونه های متفاوتی معرفی می‌ دارند و همانطور که اشاره کردیم خرما کلوته یکی از بهترین این کالاها می باشد که از محبوبیت ویژه ای در بازارهای داخلی و در بازارهای صادراتی برخوردار می باشد. بسته‌بندی مناسب خرما کلوته و تنوعی که در این زمینه در نظر گرفته می شود، یکی از مهمترین وجه تمایز این نوع خرما ها با دیگر محصولات عرضه شده در بازار می باشد.