مرکز تولید خرما پیارم 500 گرمی صادراتی

خرما یکی از محبوب ترین خوراکی های موجود در بازار است که در این چند سال اخیر میزان استفاده از آن بسیار افزایش یافته و دلیل آن هم طعم خوب آن و خواص دارویی آن است. خرما در ایران ارقام مختلفی دارد که یکی از پر فروش ترین نوع خرما پیارم است. تولید کنندگان به این خاطر که همه افراد توان خرید را داشته باشند خرما را در بسته بندی های متفاوت عرضه می کنند که خرما پیارم 500 گرمی یکی از آن هاست.

مرکز تولید خرما پیارم 500 گرمی صادراتی

خصوصیات خرما پیارم 500 گرمی صادراتی

خصوصیات خرما پیارم 500 گرمی صادراتی همانطور که اشاره کردیم پیارم یکی از بهترین خرما های کشت شده در جهان است که خوشبختانه در استان های جنوبی کشور ما هم کشت می شود. خرما پیارم خواص درمانی بی نظیری دارد که از جمله آن می توان به ویتامین، چربی اشباع کم، کالری کم، منیزیم، آهن، فیبر، آنتی اکسیدان و روی است که هر کدام از این موارد برای درمان، پیشگیری و تسکین بیماری ها مفید هستند.
به عنوان مثال روی موجود در خرما پیارم سبب تقویت پوست مو و ناخن می شود و یا آنتی اکسیدانی که در خرما پیارم وجود دارد از خستگی افراد تا حد چشمگیری جلوگیری می کند یا افرادی که سرگیجه مداوم دارند می توانند با آهنی که در خرما پیارم موجود است به این مشکل فائق آیند. 
خرما پیارم را شما می توانید به دو صورت در بازار خریداری کنید، اولین شیوه به صورت فله است و دومین شیوه به صورت بسته بندی، خرما پیارم بسته بندی در وزن های مختلفی در بازار عرضه می شود که مدل 500 گرمی آن پر فروش ترین مدل لقب گرفته است و افراد مصرف کننده از آن رضایت کامل دارند.

شرکت فروش خرما پیارم بسته بندی

شرکت فروش خرما پیارم بسته بندی خرما به حدی خوشمزه و پر خواص هست که همه افراد را مجاب به مصرف کردن می کند، برخی به عنوان خوراکی و برخی به عنوان نوعی داروی پیشگیری کننده استفاده می کنند. لازم به ذکر است که تمامی این عوامل سبب فروش خرما پیارم در حجم بالا شده است.
فروش خرما پیارم در این چند سال اخیر با افزایش چشمگیری رو به روز شده است تا جایی که ما شاهد آن هستیم تولید کنندگان وسعت عرضه خود را گسترش داده اند و بازار های اطراف حوزه خلج فارس را مال خود کرده اند و خرما پیارم ایرانی را در آن مکان به معرض فروش گذاشته اند.
به طور کلی خرما پیارمی که در جنوب ایران تولید می شود از با کیفیت ترین خرما های تولید شده در جهان است و همین عامل سبب شده که طبق آخرین آمار بیشترین میزان صادرات در بین محصولات کشاورزی را داشته باشد.