مرکز خرید خرما کلوته درجه یک

خرما یکی از مقوی ترین و مغذی ترین مواد غذایی موجود در بازار است که طبق سفارش کارشناسان تغذیه مصرف روزانه چند عدد از آن می تواند حجم زیادی از ویتامین و پروتئین بدن را تامین کند. لازم به ذکر است که خرما در ایران ارقام مختلفی دارد که یکی از پر مخاطب ترین و ارزان ترین خرما ها خرما کلوته درجه یک است.

مرکز خرید خرما کلوته درجه یک

ویژگی های خرما کلوته درجه یک

ویژگی های خرما کلوته درجه یک خرما کلوته از لحاظ ساختار  کلی تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد تنها فرق آن در رنگ و پوست خرما است. خرما کلوته به این دلیل که در مناطق خشک رشد می کند پوست نازکی دارد و همین امر سبب می شود که پوست کاملا به جداره گوشتی خرما چسبیده و این امکان را به مصرف کنندگان دهد که به راحتی یک خرما را میل کنند.
خرما کلوته از لحاظ ظاهر شبیه به خرما مضافتی است اما از لحاظ ساختار پیشتاز شبیه به خرما کبکاب می باشد چرا که طعم خشک تری نسبت به خرما مضافتی دارد. اشخاصی که خرما کلوته را مصرف می کنند می توانند از بیماری های قلبی، کم خونی و حتی سرطان جلوگیری کنند، چرا که در خرما کلوته ما شاهد انواع ویتامین ها، فیبر ها، آهن و مواد مغذی دیگر هستیم.
کیفیت خرما کلوته سبب شده تا تولیدکنندگان عمده این حوزه به فکر صادرات آن باشند چرا که در منطقه خاورمیانه خرما کلوته با این چنین کیفیت یافت نمی شود به همین جهت خرما کلوته صادراتی در مراکز تولیدی تهیه می شود که قیمت بسیار مناسبی دارد.

بهترین قیمت خرما کلوته صادراتی

بهترین قیمت خرما کلوته صادراتی همانطور که اشاره کردیم خرما کلوته یکی از ارقام خاص خرما در ایران است که علاوه بر طعم و مزه خوب سرشار از مواد مغذی در خود است. همین دلایل کافی است تا بازه قیمتی برای خرما کلوته مشخص گردد. گفتنی است در بازار شما می توانید خرما کلوته بی کیفیت و خیلی خشک را پیدا نمایید و قیمت آن بسیار پایین است اما از طرفی خرما کلوته ای وجود دارد که در کنار تازگی از ظاهر خوبی برخوردار می باشد که این خرما کلوته قیمت به نسبت بالاتری دارد.
قیمت خرما کلوته در ایران به نسبت کشور های دیگر بسیار پایین تر است چرا که هزینه کشت و نگهداری از آن در کشور ما بسیار پایین تر و کم درد سر تر است به همین منظور بسیاری از تاجران خرما در منطقه خرما مد نظر خود را از ایران تهیه می کنند و این خرما را با بسته بندی متفاوت وارد بازار می کنند و این یک مزیت برای تولید کنندگان ایرانی به  حساب می آید.