مرکز فروش خرما استعمران

مرکز فروش خرما استعمران درجه یک با بهترین و به روز ترین بسته بند های روز دنیا و کم ترین نرخ در نظر گرفته شده آماده عرضه مستقیم تمام خرما های استعمران و یا هر نوع دیگری در خدمت شما متقاضیان گرامی می باشد. خرما استعمران خوشمزه ترین ، لطیف ترین ، کامل ترین خرما از نظر ارزش غذایی می باشد این محصول ثمره درخت های نخل در گرمسیر کشور های آسیای مرکزی می باشد که در کشور خودمان ۹۰ درصد از آن در باغ ها و مناطق وسیع استان خوزستان برداشت می شود.

متقاضیان خرما استعمران به حدی زیاد هستند که گاهی اوقات قبل از برداشت به ما مراجعه می کنند و در صف سفارش ها نام نویسی می کنند این موضوع گاهی به همه ی همکارانمان قوتی جدید برای خدمت گذاری هایی بهتر از قبل می دهد. اگر شما هم جزو طرفداران خرما استعمران هستید اما به برند های اینترنتی به سختی اعتماد می کنید به شما خیر مقدم می گوییم شما به معتبر ترین برند اینترنتی مراجعه کرده اید ما با تمام قدرت در خدمت همه ی شما خواهیم بود.

منطقه هایی که در آن خرما استعمران در آن پرورش می یابد

  • استان خوزستان خواستگاه اصلی آن
  • استان سیستان و بلوچستان
  • استان هرمزگان
  • استان فارس
  • استان بوشهر
  • و…

میزان و سطح قند موجود در خرما استعمران حدود ۷۵ درصد است که این میزان قند برای  افرادی که زمینه ی مبتلا شدن به دیابت و یا در حال حاضر مبتلا به دیابت هستند اصلا مناسب نمی باشد ولی برای افراد عادی در طول روز مجاز به مصرف ۴ الی پنج عدد هستند.

شرکت ما با سابقه ی بالای ده سال در زمینه ی تولید و توزیع خرما استعمران توانسته است مرغوب ترین آن را از بهترین منطقه ی خوزستان برای متقاضیان خود برداشت . آن را با زیبا ترین شیوه ممکن بسته بندی و در نهایت به درب منازلتان برساند. از حسن نیت شما متشکریم.