مرکز فروش خرما پیارم بندرعباس

مرکز فروش خرما پیارم بندرعباس این کالا را با کیفیت بسیار مطلوب با نرخی باورنکردنی ارائه می دهد. لیست قیمت خرما پیارم بندرعباس را می توانید از این سایت دریافت نمایید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر در مورد خرما پیارم بندرعباس صحبت کنیم.

مرکز فروش خرما پیارم بندرعباس

میزان کالری خرما پیارم چقدر است؟

میزان کالری خرما پیارم چقدر است؟ از مواد مغذی موجود در خرما می توان به این موارد اشاره نمود:

  • کربوهیدرات که تقریبا نیمی از کالری خرما را تشکیل می دهد البته باید توجه داشت که شاخص کلسیمی خرما پیارم به نسبت پایین است
  • چربی که به مقدار بسیار کمی در خرما موجود می باشد. خرما بدون کلسترول می باشد 
  • پروتئین موجود در خرما بسیار کم است. 
  • ویتامین سی موجود در خرما بسیار زیاد است. از جمله ویتامین های موجود در خرما ویتامین B می باشد که می توان به صورت مجزا به بیوتین مبدل می گردد. 
  • از دیگر مواد موجود در خرما می توان به پتاسیم و مس و آهن اشاره نمود
  • پلی فنول موجود در خرما نوعی آنتی اکسیدان است که این قدرت را دارد با آسیب سلولی مبارزه نماید

خرما پیارم مملو از مواد پروتئینی می باشد که همین دلیل بر ارزش غذایی این محصول می باشد. این خرما در عین حال که کالری زیادی دارد اما به سرعت جذب بدن می شود. قند موجود در خرما پیارم از نوع فروکتوز می باشد به همین دلیل برای افراد دیابتی مناسب است. خرما پیارم از بهترین خرماهای موجود در کشور است که به صورت صادراتی نیز عرضه می گردد.

خرید خرما پیارم بندرعباس به قیمت باورنکردنی

خرید خرما پیارم بندرعباس به قیمت باورنکردنی خرید خرما پیارم بندرعباس به قیمت باورنکردنی از این سایت امکان پذیر می باشد. 

نمایندگی ها و مراکز فروش عرضه کننده انواع خرما پیارم ایرانی به صورت عمده در کشور هستند. این مراکز محصول را به صورت عمده و بدون واسطه از کارخانه خریداری می کنند؛ سپس به صورت خرده فروشی به بازار عرضه می کنند.تولید کننده با تولید خرما پیارم به خوبی توانسته نیاز مصرف کننده را بشناسد و آن را تامین کند. برای اینکه مشتری به محصول دسترسی داشته باشد؛ نمایندگی‌ها در همه جا گسترش پیدا کرده اند.

با توجه به آنچه بیان شد حال در این جا پیشنهاد ویژه ای که برای خریداران عمده این کالا داریم این است که می توانند برای تهیه آسان و سریع این محصول به فروشگاه های عمده که به صورت اینترنتی نیز محصولات خود را ارائه می‌دهند سری زده و در کمترین زمان ممکن، تعداد مورد نظر خود از محصول را سفارش داده و در سراسر کشور آن را تحویل بگیرند.توجه داشته باشید در این روش خرید، امکان سفارش هر کدام از برند های مورد نظر نیز وجود دارد.