مرکز فروش خرما پیارم دمباز 500 گرمی

با مراجعه به مرکز فروش خرما پیارم دمباز ۵۰۰ گرمی شما می توانید محصولات مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. بهتر است در هنگام خرید کالا به تاریخ تولید در شده بر روی بسته بندی محصول توجه ویژه ای داشته باشید؛ اگر مدت زمان زیادی از تاریخ تولید محصول گذشته بود بهتر است از خرید آن خودداری نمایید. چرا که این محصول تازه نبوده و ممکن است کیفیت اولیه خود را از دست داده باشد.

مرکز فروش خرما پیارم دمباز 500 گرمی

مشخصات خرما پیارم دمباز 500 گرمی

مشخصات خرما پیارم دمباز 500 گرمی با اطلاع از مشخصات خرما پیارم دمباز ۵۰۰ گرمی شما می توانید بهترین نوع کالا را خریداری نمایید.

یکی از مشخصات خرما پیارم آن است که از نوع خرما های نیمه خشک می باشد و دیررس بوده و این محصول در گروه خرما های نیمه خشک قرار گرفته است. این محصول به دلیل خواص و فواید بسیار زیادی که دارد به عنوان گرانترین خرمای ایرانی شناخته شده است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به پوسته نازک آن اشاره کرد که رنگ آن قهوه‌ای تیره بوده و با توجه به اینکه گوشت و پوست خرما کاملاً به یکدیگر چسبیده است ظاهری زیبا و مطلوب را به این نوع از خرما داده است.

این محصول دارای طعم بسیار خوب و لذیذ می باشد همچنین ظاهری آن بسیار مطلوب بوده و به همین دلیل از نوع خرمای تجاری محسوب می‌ شود و بازار پسندی بالای این خرما سبب صادرات این محصول شده است.

قیمت خرما پیارم دمباز با کیفیت ممتاز

قیمت خرما پیارم دمباز با کیفیت ممتاز قیمت خرما پیارم ممتاز دمباز با کیفیت توسط تولید کنندگان و متخصصانی که در زمینه تولید این محصول تخصص دارند تعیین و تصویب شده است و هیچ فروشنده ای حق فروش این محصول را بالاتر از قیمت تصویب شده ندارد. اگر فروشنده این کالا را بالاتر از قیمت مصوب به فروش برساند تخلف کرده و طبق قوانین و مقررات قانون وزارت کار توبیخ و جریمه نقدی خواهد شد که این امر در نهایت به ضرر فروشنده می باشد.

صادرکنندگان معتقدند که با صادرات این محصول به کشورهای همسایه و آسیایی سبب رونق چرخه اقتصادی و ارزآوری برای کشور شده و در نهایت به رشد اقتصاد کشور کمک بسیار خوبی کرده‌ اند.

این نوع خرما جز محصولات خوراکی و غیرنفتی بوده که توانسته سبب تقویت اقتصاد کشور شود و افرادی که در زمینه صادرات این کالا فعالیت می کنند از درآمد حاصل از فروش این محصول راضی و خرسند می باشند.

این محصول در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به بازار عرضه شده است که تولیدکنندگان تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند تمامی نکات بهداشتی و سلامت را در هنگام بسته بندی کالا  رعایت کنند.