مرکز پخش انواع خرما پیارم

مرکز پخش انواع خرما پیارم مرغوب و یا به اصطلاح عروس خرما های ایرانی با برند ما هم اکنون آغاز به فعالیت کرد. برند ما با سال ها تجربه در زمینه تولید و توزیع انواع خرما توانسته است جزو معتبر ترین برند ها با خدمات ویژه شود. خرما ها انواع مختلفی دارند که پیارم مرغوب ترین آن ها می باشد و البته گران ترین آن ها نیز. با وجود این که گران قیمت ترین خرما محسوب می شود باز هم از تمام جهان متقاضیانی را به خود جلب کرده است و اصلا قشر فقیر و قشر ثروتمند برای این موضوع تعریف نشده است.

خرما پیارم از قند و رطوبت بسیار کمی تشکیل شده است که از نظر میزان قند کم آن تمام پزشکان و متخصصان طب سنتی آن را برای بیماران دیابتی مخصوصا تجویز می کنند. و همچنین از جانب رطوبت کم آن جزو تجاری ترین خرما ها قرار گرفته شده است. کسانی که این خرما را می شناسند مصرف هیچ خرمای دیگری را به آن ترجیح نمی دهند. لذت و طعم خوشمزه آن یکی از بارز ترین ویژگی های آن است که هر مصرف کننده ای را به مصرف دوباره وا می دارد.

خرما پیارم چه ویژگی هایی دارد؟

  1. پوستی بسیار نازک دارد.
  2. تقریبا اندازه ای متوسط و درشت دارد.
  3. گوشت و حجمی لطیف و مناسب دارد.
  4. فوق العاده کم شیرین و کم رطوبت است.
  5. غنی از تمام املاح معدنی و ویتامینی است.
  6. گران ترین خرما در تمام جهان محسوب می شود.

خرما ها میوه هایی غنی و فوق العاده برای هر فردی در هر رده سنی می باشند از این رو کسانی که خرما را در برنامه غذایی خود قرار می دهند کاملا شاهد سلامتی و شادابی وجودشان می شود.

با ما همراه باشید تا بهترین خرما ها را با به روز ترین بسته بندی ها به شما متقاضیان محترم تحویل دهیم.